Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین کنعانی‌مقدم، فعال سیاسی اصولگرا در گفتگو با پارسینه اظهار داشت: اصولگرایان تلاش زیادی می‌کنند تا به اتحاد برسند. در همین راستا جامعه روحانیت مبارز هم به بحث انتخاباتی اصولگرایان ورود کرده تا شرایط لازم برای ارائه یک لیست مشترک در انتخابات مجلس یازدهم فراهم آید.

دبیر کل حزب سبز ایران در ادامه گفت: برخلاف اظهاراتی که از جدایی اعضای جبهه پایداری از روند ائتلاف با اصولگرایان منتشر می‌شود، تا به امروز نه رفتی از سوی جبهه پایداری رخ داده و نه برگشتی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس فعلا امید زیادی به این داریم که دوستان‌مان در جبهه پایداری هم بر اساس ساز و کار شورای وحدت خودشان را برای حضور در انتخابات آماده کنند.

او افزود: اصلاح‌طلبان این روز‌ها سعی دارند، فضا را طوری نشان بدهند که اکثر چهره‌های‌شان رد صلاحیت شده‌اند. اما آمار‌های موجود حاکی از دست پر اصلاح‌طلبان است. در واقع آن‌ها مظلوم‌نمایی می‌کنند. با این توضیح که مظلوم‌نمایی یک روشی در فعالیت سیاسی است که می‌تواند در جذب رای‌های خاکستری به جریان اصلاحات کمک کند.

کنعانی‌مقدم تصریح کرد: فقط سلبریتی‌های اصلاحات رد صلاحیت شده‌اند که خودشان بهتر از همه می‌دانند چرا نتوانستند مجوز حضور در انتخابات را به دست بیاورند. البته خیلی از چهره‌های سرشناس اصولگرایی که در مجلس دهم حاضر بودند هم رد صلاحیت شده‌اند. این یعنی اینطور نیست که شورای نگهبان فقط اصلاح‌طلبان را رد صلاحیت کرده باشد.

فعال سیاسی ادامه داد: بالاخره اصلاح‌طلبان تلاش‌هایی دارند تا به نحوی رای‌های خود را بالاتر ببرند که در این شرایط، مظلوم‌نمایی یکی از کار‌هایی است که گروه‌های سیاسی به این شیوه متوسل می‌شوند.

حسین کنعانی‌مقدم در پایان سخنانش گفت: در برخی از انتخابات‌ها مثل دوم خرداد که آقای خاتمی رییس‌جمهوری شدند یا فضایی که در سال ۸۴ اتفاق افتاد، موجب شده تا میزان مشارکت به یکباره بالا برود. پیش بینی می‌کنم میزان مشارکت مردم بالای ۵۰ درصد باشد

منبع: پارسینه

کلیدواژه: حسین کنعانی مقدم ردصلاحیت سلبریتی اصولگرایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۵۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، تلاشی سیاسی و بی‌اثر برای کسب رضایت صهیونیست‌ها

به گزارش «نماینده»، محمدحسن آصفری با اشاره به حمایت آمریکا از جنایات صهیونیست ها، گفت: بزرگترین حامی مالی انتخابات آمریکا شرکت های صهیونیستی هستند و برای تامین هزینه های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باید آنها را راضی نگه دارند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی افزود: تحریم جدید علیه ایران و یا وتو عضویت فلسطین در سازمان ملل برای جلب رضایت اسرائیل است و برای ما اهمیت چندانی ندارد و حتی اقدامات تروریستی که در دنیا توسط آمریکا انجام می شود برای دلخوشی صهیونیست ها انجام می شود تا ضربه ای به رژیم کودک کش صهیونیستی وارد می شود اما صدای آمریکا بلند می شود.

نایب رئیس کمیسیون امورداخلی کشور خاطرنشان کرد: رفتارهای دوگانه آمریکا برای همه دنیا نخ نما شده است و مردم آزاده دنیا به این رفتارها آشناهستند و تحریم های جدید آمریکا علیه ایران بدون شک نگاه مردم نسبت به انقلاب و نظام را تغییر نخواهد داد و تنها تلاشی سیاسی و بی اثر برای جلب توجه و کسب رضایت صهیونیست ها است.

دیگر خبرها

  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، تلاشی سیاسی و بی‌اثر برای کسب رضایت صهیونیست‌ها
  • قدردانی از مقام شامخ شهید حسن طهرانی مقدم
  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • راهبرد اصلاح طلبان برای مدیریت فضای داخلی مجلس دوازدهم/اعتراف تلویحی هم میهن: آشوب‌های ۷۸ کار دوستان ما بود!
  • مرمت فرونشست زمین زیرگذر میدان امام حسین (ع)
  • وزیر کشور: اساس طرح نور اصلاح با تذکر است / مأموران فراجا برای نحوه برخورد توجیه شده‌اند
  • اساس طرح نور اصلاح با تذکر است/ ماموران فراجا برای نحوه برخورد توجیه شده‌اند
  • مرمت فرونشست زمین زیرگذر امام حسین (ع)
  • منتجب‌نیا: اصولگرایان نمی‌توانند در مجلس با هم کار بیایند