Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@20:20:43 GMT

کره شمالی مهیای مواجهه با آمریکا می‌شود

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۷۶۱۴۶

کره شمالی مهیای مواجهه با آمریکا می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، کره شمالی با اتمام مهلت تعیین شده برای بازگشت آمریکا به میز مذاکره؛ مردم را مهیای درگیری درازمدت با واشنگتن می‌کنند.

تبلیغات رسانه‌های کره شمالی نیز مردم را به سمت و سویی هدایت می‌کند که حاکی از راه پر فراز و نشیبی است که باید تحت فشارهای ناشی از تحریم‌های بین‌المللی طی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تکیه بر عبارت‌هایی چون «گذشتن از موانع» و «تقویت کشور» حاکی از آن است که دورنمای آینده‌ای که با خوشبینی به مذاکرات پیونگ یانگ- واشنگتن ترسیم شده بود، تا حد زیادی تیره شده و کره شمالی انتظار ندارد در آینده نزدیک، به لحاظ دیپلماتیک گشایشی حاصل شود.

با این حال، پشت صحنه، پیونگ یانگ همه تلاش خود را برای ترغیب آمریکا به رفع تحریم‌های اقتصادی انجام می‌دهد.

کد خبر 4836129 مریم خرمایی

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا کره شمالی مذاکرات هسته ای کره شمالی تحریم اقتصادی ایالات متحده آمریکا عراق ایران لیبی رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ سوریه ترکیه لبنان فلسطین روسیه رجب طیب اردوغان برجام استیضاح ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۶۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار روسیه به آمریکا درباره استقرار موشک در منطقه آسیا-اقیانوسیه

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، گریگوری ماشکوف (Grigory Mashkov) سفیر سیار (کل) روسیه به خبرگزاری اسپوتنیک گفت طرح واشنگتن برای استقرار موشک‌های کوتاه و میان‌بُرد در منطقه آسیا-اقیانوسیه به طور اجتناب‌ناپذیری باعث رقابت تسلیحاتی موشکی خواهد شد و روسیه را وادار خواهد کرد تا به تهدید‌های امنیتی جدید، از جمله در زمینه بازدارندگی هسته‌ای پاسخ دهد.

ماشکوف گفت: واضح است که این نشانه خوبی برای ثبات جهان در آینده نخواهد بود.

دیپلمات روسیه اظهار داشت: طرح‌های آمریکا، در صورتی که اجرا شوند، به طور اجتناب‌ناپذیری موج قدرتمندی از رقابت‌های موشکی چندجانبه را با تمام پیامد‌های ناشی از آن ایجاد خواهند کرد.

وی افزود: ما به نوبه خود، مجبور خواهیم شد به این تهدید‌های جدید علیه امنیت کشورمان واکنش نشان دهیم و همه اقدامات لازم را برای تضمین امنیت خود بکار بندیم.

ماشکوف گفت: به هر حال تاسیسات مهم روسیه از جمله مقر‌های فرماندهی و پایگاه‌های نیرو‌های هسته‌ای ما، ممکن است با موشک‌های آمریکایی با یک پرواز کوتاه‌مدت مورد حمله قرار گیرند.

آناتولی آنتونوف سفیر روسیه در واشنگتن نیز پیشتر با اشاره به اقدامات نظامی واشنگتن در جنوب شرقی آسیا گفت که استقرار موشک‌های بالستیک در فیلیپین، امنیت جهانی را تهدید می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هشدار روسیه به آمریکا درباره استقرار موشک در منطقه آسیا-اقیانوسیه
  • عملیات نظامی در رفح با مخالفت واشنگتن مواجه می‌شود
  • آتش‌بس یا تقسیم کار واشنگتن و تل‌آویو برای ادامه جنایت‌گری؟
  • فرودگاه بین‌المللی سمنان مهیای بهره‌برداری است
  • کره شمالی: آمریکا و متحدانش به دنبال اجتناب از چارچوب سازمان ملل هستند
  • (ویدئو) اهتزاز پرچم فلسطین در دانشگاه جورج واشنگتن آمریکا
  • روزنامه‌آمریکایی: ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد
  • آماده‌باش برای مواجهه با سیلاب در استان های شمالی کشور
  • کارگاه عکاسی «حاکی» حوزه هنری انقلاب اسلامی شاهرود افتتاح شد
  • اتهام‌زنی آمریکا به ما درباره حمله سایبری به اروپا دروغ است