Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین رونمایی از شناسنامه شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور خانواده معظم شهدا در قم برگزار شد. ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۸ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیین رونمایی از شناسنامه شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور خانواده معظم شهدا در سالن همایش های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار گنجعلی فرمانده لشکر عملیاتی 17 امام علی بن ابیطالب(ع)، سید موسی حسینی کاشانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام لطفی نیاسر مدیر کل صدا و سیمای قم، سید محمد حسن یزدی نژاد مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان قم، خانواده معظم شهدا در این مراسم حضور داشتند.

حاج قاسم با کسب صفات فاطمی آسمانی شد/ شهادت سردار سلیمانی را با منطق زینب (س) ببینیمهمایش اجتماع سلیمانی‌ها در تبریز به روایت تصویر‌برگزاری مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی از سوی علمای دروزی سوریه

انتهای پیام/452/ح

R7854/P1357/S6,62/CT8

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۶۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت شهید فاطمیون + فیلم

خبرنگار ما به سراغ خانواده شهیدی رفته که پیکرش پس از ۶ سال برگشته و به چشم انتظاری مادر پایان داده است. شهید محمد رضا امیری در اربعین سال ۹۳ در حلب سوریه به شهادت رسید.

محرم ۱۳۹۳ بود که شهید محمد رضا امیری موفق شد تا رضایت خانواده را بدست آورد؛ از همان آغاز تشکیل لشکر فاطمیون جزو اولین ها بود که راهی سرزمین آرزویش شد.

برادر شهید محمد رضا امیری می‌گوید بیشتر خاطرات خوب زندگی اش با برادر بزرگترش گره خورده است.

شهید امیری تنها چهل روز رؤیایش را زندگی کرد و به خاطر باورش جنگید؛ مادر محمد رضا امیری با گذشت ۶ سال از شهادت فرزندش منتظر آمدنش بود.

سرانجام پیکر شهید محمد رضا امیری پس از گذشت ۶ سال بازگشت و در سال ۱۳۹۹ در امامزاده حمزه خاتون آباد به خاک سپرده شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم سالگرد پدر ۴ شهید دفاع مقدس در مبارکه
  • بیعتی دوباره با شهید راه مقاومت
  • روایت شهید فاطمیون + فیلم
  • برگزاری محفل شعر گویشی شاعران بختیاری در دزفول
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • پیکر شهید گمنام وارد یزد شد
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر
  • دیوارنگاره تمثال شهدای دانشکدگان فنی دانشگاه تهران رونمایی شد
  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)