Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@09:15:34 GMT

43 پروژه تولیدی و زیربنایی دهه فجر افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۷۶۶۱۳

43 پروژه تولیدی و زیربنایی دهه فجر افتتاح می‌شود

ایسنا/اردبیل رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: همزمان با ایام‌الله دهه فجر 43 پروژه زیربنایی و تولیدی بخش کشاورزی در استان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد.

خلیل نیکشاد امروز هفتم بهمن در نشست مسئولان جهاد کشاورزی اردبیل اظهار کرد: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها در شهرهای مختلف استان اردبیل زمینه اشتغال 800 نفر فراهم می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حمایت دولت از بخش کشاورزی به ویژه تولید محصولات گلخانه‌ای و همچنین توسعه آبیاری مدرن در اراضی کشاورزی خاطرنشان کرد: تا سال 96 با اجرای یک هزار و 400 هکتار آبیاری تحت فشار جایگاه این استان بیست و ششم بوده اما با مساعدتی که در این دو سال دولت تدبیر و امید داشته این جایگاه با اجرای طرح‌های متعدد در دشت اردبیل و شمال استان به ششم کشوری ارتقا یافته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل افزود: با اجرای طرح آبیاری تحت فشار در پایاب سد خدافرین که 47 هزار هکتار آن آماده بهره‌برداری است، این جایگاه تا سوم کشوری نیز قابل ارتقاست.

نیکشاد بیان کرد: در سفر اخیر رئیس جمهور و وزرا به استان اردبیل 87 پروژه در بخش‌های مختلف با 3 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری افتتاح شد تا بهره‌برداران از مزایای این طرح‌ها استفاده کنند.

وی با ابراز خرسندی از هشت برابر شدن اعتبارات صندوق توسعه کشاورزی در چند سال اخیر گفت: صندوق حمایت از بخش کشاورزی از اصلی‌ترین محورهای پشتیبانی این مجموعه عظیم در کنار بانک کشاورزی است تا یک حرکت تحول‌آفرینی را در بخش آب و خاک استان شاهد باشیم.

به گزارش ایسنا، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل اظهار کرد: سازمان جهاد کشاورزی در 17 جبهه کاری سعی دارد تا در خدمت فعالان این بخش باشد تا همچنان تولید محصولات در اکثر حوزه‌ها از میانگین کشوری بالاتر برود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی توليدي کشاورزی اقدامات زیربنایی دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۶۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،محمد هادی‌زاده گفت: پروژه‌های مصوب جهاد کشاورزی در سال 1402با اعتبار 19 میلیارد و 150 میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای اجرا می شودمدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد تصریح کرد: تملک دارایی سرمایه‌ای در واقع ساخت فضاهای جدیدی است که در آینده تبدیل به سرمایه‌های ملی می‌شوند و منابع تازه‌ای برای دولت‌ها فراهم می‌آورند.

هادی‌زاده افزود: پروژه‌های پیشنهادی جهاد کشاورزی در کمیته برنامه ریزی این شهرستان، شامل احداث سردهنه زراعی، ایستگاه پمپاژ، شن ریزی جاده دسترسی بین مزارع، لایروبی آببندان و کانالهای لاینینگ انتقال آب است.

وی گفت: تاکنون 108 میلیارد و 275 میلیون ریال از این اعتبارات تخصیص یافت و تعدادی از پروژه‌ها به ‌بهره برداری رسید و تعدادی نیز در مرحله انعقاد قراداد و انتخاب پیمانکار برای اجرا است.

دیگر خبرها

  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • افتتاح همزمان ۱۶ نیروگاه خورشیدی در ۶ استان کشور
  • خانه‌های روستایی باید به کارگاه تولیدی تبدیل شود
  • ضرورت تبدیل هر خانه روستایی به یک کارگاه تولیدی
  • ۴۱ مرکز خرید گندم در اردبیل راه‌اندازی شد
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی
  • تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد
  • افتتاح بیش از ۸۰درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی کرمانشاه تا پایان تیر