Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر شهنازی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره دلیل وضعیت و شرایط نامناسب سالن‌های مسابقات والیبال گفت: متأسفانه لیگ از تعدادی باشگاه و تیم تشکیل شده است. زمانی که تعداد تیم‌ها بیشتر باشد، بحث اسپانسر و تبلیغات مطرح است و دیگر به تیم‌های پایه توجهی نمی‌شود. آنها مجبورند برنامه‌ریزی خود را بر روی تیم بزرگسال تعریف کنند و برنامه اساسی برای تیم‌های پایه ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تأکید کرد: امیدوارم روی کانون‌ هواداران باشگاه ها نظارت بیشتری صورت گیرد. قرار نیست همه مربیگری انجام دهند اما چون بحث درآمدزایی مطرح است، همه به این سمت روی آورده‌اند چرا که والیبال یک رشته المپیکی است و خواهان زیادی دارد. حتی برخی از کانون‌ها توسط افرادی اداره می‌شود که والیبالی نیستند و این یک اتفاق بد برای والیبال محسوب می‌شود.

سرمربی تیم والیبال سایپا درباره نقش لیدرها در جوسازی و حواشی ایجاد شده در سالن مسابقات نیز گفت: مربیان در این زمینه می‌توانند کمک بسیاری کنند. لیدرها از مربیان حرف‌شنوی دارند و همچنین باید به حرف مدیران عامل باشگاه‌ها گوش دهند؛ اگر چنین اتفاقی رخ دهد، تنش‌ها کمتر می‌شود.

شهنازی به شرایط اجتماعی نیز اشاره و اظهار کرد: بحث دیگر، شرایط اجتماعی جامعه است. جوانان برای خالی کردن خود، به سالن مسابقات می‌آیند نه برای تماشای یک مسابقه ورزشی. یک زمان سالن‌ها از تماشاگر پر می‌شد و همه از تماشای والیبال لذت می‌بردند اما اکنون جوانان برای خالی کردن خود به سالن می‌آیند چرا که تفریحات زیادی ندارند. در نتیجه شاهد این اتفاقات ناگوار هستیم و برای والیبال که یک ورزش دانشگاهی محسوب می‌شود، اتفاق بدی است.

وی بیان کرد: البته همه تماشاگران قابل احترام هستند و ما نباید آنها را از تماشای والیبال محروم کرده بلکه باید فرهنگ‌سازی و ریشه‌یابی کنیم که منشأ این مشکلات از کجا است. مطمئن باشید اگر مربیان و مدیران بخواهند، می‌توانند همه چیز را درست کنند. زمانی قرار بود دوربین نصب کنند که البته در حد شعار باقی ماند و در عمل چیزی اجرا نشد.

کد خبر 4836135 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: ناصر شهنازی سالن ورزشی مسابقات والیبال تیم والیبال سایپا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا لیگ برتر فوتبال ایران کاراته لیگ جهانی کاراته وان کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم فوتبال تراکتور کاراته کشتی آزاد لیگ برتر والیبال وزارت ورزش و جوانان باشگاه پرسپولیس کشتی فرنگی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۶۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی نخستین مدرسه هوشمند کودکان استثنایی شهر جدید سهند به عنوان اولین مدرسه هوشمند کودکان استثنایی دولتی‌ساز در سطح استان آذربایجان شرقی شناخته می‌شود که افتتاح این مجموعه آموزشی در خدمت‌رسانی به شهر جدید سهند، شهرستان اسکو، آذرشهر و سایر شهر‌های اطراف موثر خواهد بود.

این مدرسه هوشمند با مساحت بیش از ۱۸۰۰ متر مربع و محوطه ۱۱۰۰ متر مربع، دارای آسانسور ۲۰ نفره و برانکاردبر بوده و امکانات ویژه‌ای چون آزمایشگاه، سالن چندمنظوره، ۴ کارگاه و ۲۰ فضای آموزشی ، سالن ورزشی و... را داراست که با هزینه کرد ۳۵۰ میلیارد ریال توسط شرکت عمران شهر جدید سهند احداث و هوشمندسازی شده است.

با افتتاح و بهره‌برداری از این مدرسه سرانه آموزشی کودکان استثنایی در سطح شهرستان افزایش بیش از دوبرابری خواهد یافت. 

آیتم‌های هوشمندسازی مدرسه شامل موارد زیر است:

کنترل هوشمند سیستم سرمایشی و گرمایشی تمامی فضا‌ها با قابلیت تعریف زمان بندی در راستای مدیریت مصرف انرژی، کنترل و مونیتورینگ از راه دور و اجرای سناریو‌های متفاوت برای فصل مختلف سال

نصب دوربین‌های هوشمند برای کنترل تردد در کریدورها، فضا‌های آموزشی و محوطه بیرونی 

نصب دوربین هوشمند با قابلیت ضبط برنامه‌های کلاس‌ها به منظور تولید محتوای آموزشی

نصب سنسور‌های حرکتی هوشمند برای کنترل سیستم امنیتی تردد‌ها و اتوماتیک سازی روشنایی فضا‌های آموزشی

نصب رله‌های کنترلی برای هوشمندسازی پرده‌های اتاق‌های مدیریت، معاونت و سالن همایش

نصب کلید‌های فول هوشمند در اتاق‌های مدیریت، معاونت‌ها و سالن‌ها

نصب آیفون تصویری هوشمند با قابلیت کنترل از اتاق مدیریت و اتاق معاونت ورودی و همچنین از راه دور توسط گوشی موبایل

نصب دو عدد تاچ پنل لمسی در اتاق مدیریت و اتاق معاونت ورودی جهت مونیتورینگ و کنترل کلیه سیستم‌های هوشمند

پیاده سازی سیستم صوتی حرفه‌ای برای سالن همایش و سالن ورزشی

کنترل ورود و خروج سالن‌های همایش و ورزشی با امکان تعریف رمز، کارت و اثرانگشت جهت ایجاد دسترسی‌های متفاوت برای افراد مختلف.

دیگر خبرها

  • فوتبال اروپا مربی بزرگ کم آورده!
  • افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند 
  • مربیان باید موضوعات را با ارزش‌های دینی تبیین و تشریح کنند
  • از مورینیو، دشان و آنچلوتی تا آلونسو، کلوپ و فان خال؛ کدام مربیان بزرگ به همکاری با لیورپول «نه» گفتند؟
  • پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم
  • امروز بگو و بخند، فردا جنگ و جدل!
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • شمسایی: به هدف اول خودمان رسیدیم/ حذف ژاپن شگفتی نبود
  • ۲۳۰ مربی در سپاه و بسیج استان سمنان فعالیت می‌کنند
  • دلال‌ها آفت فوتبال کشور هستند/ضرورت شناسایی استعدادهای جوان تبریز