Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@08:35:33 GMT

۱۳۰ گفتمان دینی در خراسان جنوبی برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۷۶۸۶۲

۱۳۰ گفتمان دینی در خراسان جنوبی برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدعلی سلم‌آبادی صبح دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: همه حرکت‌های بزرگ طی چهل سال گذشته انقلاب را حفظ کرده و تاکنون هر کس در مقابل انقلاب ایستاده اثری از آن‌ها باقی نمانده است.

وی با اشاره به سرعت بالای انقلاب، بیان کرد: بنزین این ماشین انقلاب خون پاک‌ترین جوانان این سرزمین و سکاندار آن امام خمینی (ره) بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: اگر امروز جهان اسلام برای سردار سلیمانی عزادار بوده بخاطر این است که دنیا از این کار بزرگ انقلاب خبر دارند و این افتخار ایران است که این چنین افرادی را تربیت کرده است.

سلم‌آبادی با تأکید بر اینکه باید خبرهای خوب انقلاب را به گوش مردم رساند، بیان داشت: تقارن دهه فجر امسال با دهه فاطمیه فرصت مناسبی است که باید به نحو مطلوب از آن استفاده کرد.

وی به برنامه‌های پیش بینی شده در این دهه اشاره کرد و گفت: در این ایام برگزاری تجمع بزرگ فاطمی در همه شهرهای استان را داریم که تا ۲۲ بهمن نیز ادامه خواهد داشت.

دبیر کارگروه قرآنی، هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های مردی ستاد دهه فجر خراسان جنوبی از نواختن زنگ فاطمی در ۱۰۰ مدرسه دخترانه استان خبر داد و افزود: این مراسم در هشتم بهمن ماه برگزار می‌شود.

سلم‌آبادی اضافه کرد: همچنین در این دهه ۶۰۰ طلبه از قم، مشهد و داخل استان با رویکرد فجر فاطمی به نقاط مختلف به ویژه مناطق مرزی اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به برگزاری ۱۳۰ گفتمان دینی در سراسر استان با موضوع دهه فجر، دستاوردهای انقلاب و فجر فاطمی در این دهه، بیان داشت: همچنین در این ایام یک میلیون ختم قرآن برای هدیه به شهدا توسط فعالان قرآنی استان انجام خواهد شد.

وی، فضاسازی محیطی، برنامه‌های تبیین دهه فجر، تبیین دستاوردهای انقلاب، شرکت پرشور در برنامه‌های دهه فجر، تأسیس دارالقرآن شهید سلیمانی در شهرستان فردوس، افتتاح خانه عالم، برگزاری سبک زندگی اسلامی، برگزاری محافل قرآنی و یادمان شهدای انقلاب و شهدی حرم، سرکشی از خانواده شهدای حرم و انقلاب، ایستگاه‌های صلواتی، برگزاری گفتمان دینی در خوابگاه دانش آموزی و دانشجویی، برپایی نمایشگاه انقلاب در مدارس، برگزاری همایش بانوان انقلابی
و برگزاری جلسه محوری در ۱۰ هیئت را از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در این دهه عنوان کرد.

کد خبر 4836198

منبع: مهر

کلیدواژه: بیرجند بارش برف دهه فجر بوشهر سیل سیستان و بلوچستان تعطیلی مدارس گرگان قزوین شهرکرد ایلام شیراز انتخابات 98 خطبه های نماز جمعه قاسم سلیمانی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۶۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم عزاداری ششمین اختر تابناک امامت در شهر انابد + تصاویر

امام جعفرصادق (ع) ششمین امام ما شیعیان است که به لقب رئیس مذهب شیعه شهرت دارد. امروز شنبه مصادف با سالروز شهادت این امام بزرگوار است به همین مناسبت ویژه برنامه‌های سوگواری و عزاداری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

در شب شهادت این امام بزرگوار، هیئت حضرت علی اصغر (ع) شهر انابد از توابع شهرستان بردسکن استان خراسان رضوی میزبان عاشقان و عزاداران ائمه اطهار شد و به همین مناسبت مراسم سوگواری برگزار کردند.

تصاویر ارسالی را به تماشا بنشینید.

منبع: مهدی غروی - خراسان رضوی

بیشتر بخوانید:

برگزاری مراسم روضه خوانی در لارستان + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • هندبالیست خراسان جنوبی به اردوی تیم ملی دعوت شد
  • هزار و ۶۰۰ نفر از خراسان جنوبی به حج می روند
  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است
  • برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو
  • برگزاری مراسم عزاداری ششمین اختر تابناک امامت در شهر انابد + تصاویر
  • گفتمان انقلاب اسلامی روز به روز در حال گسترش است
  • برگزاری مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق(ع) در گلستان
  • گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا فراگیر شده است
  • جوابگوی تمامی بن‌بست‌های پیش آمده اسلام است
  • انقلاب اسلامی پایگاه حفظ دین اسلام است