Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@15:12:30 GMT

ورود یک رقیب جدید به حوزه گردشگری آنلاین

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۷۷۱۲۹

ورود یک رقیب جدید به حوزه گردشگری آنلاین

هلدینگ صباایده که بیشتر به‌دلیل سرویس آپارات و فیلیمو شناخته می‌شود، با سرمایه‌گذاری در فلایتیو، وارد حوزه‌ی گردشگری آنلاین شد. ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶ اجتماعی علم و تکنولوژی نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ هلدینگ صباایده، یکی از قدیمی‌ترین برند‌های استارتاپی ایران با سرمایه‌گذاری 20 درصدی در فلایتیو، یکی از سامانه‌های معتبر فروش آنلاین بلیت هواپیما و قطار و رزرو هتل‌ و یکی از دو استارتاپ بزرگ حوزه‌ی گردشگری، به‌طور رسمی وارد بازار گردشگری آنلاین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برند در حوزه‌ی ویدئو و استریم و تبلیغات آنلاین فعالیت می‌کند و پلتفرم‌هایی چون فیلیمو و آپارات و آژانس تبلیغات آنلاین صباویژن زیرمجموعه‌اش هستند.

ظرفیت‌های موجود در بازار گردشگری آنلاین ایران و فاصله‌ی زیاد این حوزه از بازار آفلاین و رشد چشمگیر و ارگانیک فلایتیو از ابتدای فعالیت آن و ویژگی‌های مشترک تیم‌های مدیریتی دو برند که آن‌ها را به‌هم نزدیک‌تر می‌کند، از مهم‌ترین دلایل جدیدترین سرمایه‌گذاری صباایده است.

شورای شهر شیراز سیاست‌های تشویقی صنعت گردشگری را تصویب کردبوشهر|تسهیلات اعتباری بدون سود برای اجرای طرح‌های گردشگری دریایی پرداخت می‌شودفرصت‌های سرمایه‌گذاری اردبیل در نمایشگاه گردشگری تهران معرفی می‌شود

 

انتهای پیام/

R1356/P/S2,41,1313,1416/CT12 واژه های کاربردی مرتبط گردشگری

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گردشگری گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۷۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از سامانه سرمایه‌گذاری استان یزد

آیین رونمایی از سامانه مدیریت یکپارچه اماکن فرهنگی، تاریخی و گردشگری یزد با حضور مدیرکل سرمایه‌گذاری و اشتغال وزارت کشور، معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد و دیگر مسئولان کشور و استان رونمایی شد.

این سامانه به صورت هفت زبانه عرضه شده و قابلیت نمایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان در حوزه زنجیره‌های ارزش استان از قبیل گردشگری، کشاورزی و صنعت را دارد که در حال حاضر ۱۲۸ طرح در آن تعریف شده است.

سرمایه‌گذاران با مراجعه به این سامانه می‌توانند تمام مشخصات فنی، طرح‌های مالی و کلیه اطلاعاتی که برای سرمایه‌گذاری را نیاز دارند را به دست آورند.

همچنین از بذر هیبرید تولیدی تعدادی از محصولات گلخانه‌ای شرکت دانش‌بنیان صبا کشت آرون رونمایی شد.

این محصولات گلخانه‌ای از یکنواختی مناسب از نظر رشد بوته، شکل، رنگ، اندازه و تداوم تولید محصول در مزرعه برخوردار است که نسبت به ارقام شاهد خارجی و محلی برتری مناسبی دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • رونمایی از سامانه سرمایه‌گذاری استان یزد
  • رفع مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی
  • تولید مسکن با اخذ مالیات از اراضی بایر و رها شده رونق می گیرد/ممانعت قیمت گذاری های کاذب مسکن در سکوهای آنلاین بازار مسکن
  • مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی رفع شد
  • ۳۰ درصد بازار سرمایه در اختیار صنعت پتروشیمی/ فاز ۱۴ پارس جنوبی تماماً ایرانی است
  • حل مشکل تردد و ورود موقت وسایل نقلیه گردشگران خارجی به ایران
  • کیفی سازی محصولات لازمه ورود به بازار‌های بین الملی
  • توسعه گردشگری ایران و عمان باعث تقویت روابط اجتماعی می‌شود
  • رایزنی برای افزایش سفر بین ایران و عمان
  • اجرای پروژه‌های گردشگری با بیش از ۲۰ همت سرمایه‌گذاری