Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاهزاده چارلز شاهزاده ولز و پسر ارشد ملکه الیزابت دوم از تمایل خود برای سفر به ایران خبر داده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پرنس چارلز در مصاحبه با ساندی تایمز گفت: علاقمند هستم تا یک سفر رسمی به ایران داشته باشم. بله واقعا تمایل دارم به ایران بروم.

وی در ادامه افزود: می دانم که ایران یک بخش مهم از جهان برای قرن های متمادی بوده است و سهم بسیار مهمی در علم و دانش بشری، فرهنگ، شعر و هنر داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منظور من این است که ایرانی ها مردم واقعا فوق العاده‌ای هستند.

سخنگوی پرنس چارلز درباره سفرهای آتی خاندان سلطنتی انگلیس، گفت: هنوز هیچ برنامه رسمی برای سفر شاهزاده ولز به ایران وجود ندارد.

چارلز به ساندی تایمز گفته است که سعی می کند تا نقش یک میانجیگر صلح را ایفا کند و برای صلح در خاورمیانه دعا می کند.

وی تاکید کرد: فکر می کنم مهمترین چیز یک صلح پایدار و منصفانه است.

این اظهارات شاهزاده چارلز در زمانی مطرح شده است که از زمان روی کار آمدن ترامپ و فشار حداکثری به ایران اسلامی، جمهوری اسلامی ایران توانسته است نه تنها بر این فشارها فائق آید بلکه با اقتدار کامل به تهدیدات و توطئه های جهان غرب بخصوص آمریکا پاسخ داده است.

پس از ترور سپهبد قاسم سلیمانی به دستور رئیس جمهور آمریکا، ایران با شلیک 15 موشک بالستیک بر پایگاه های آمریکایی خسارات سنگینی به ارتش آمریکا تحمیل کرد که جزئیات تلفات آن از سوی آمریکایی ها هنوز به رسانه ها اعلام نشده است.

پاسخ انتقام جویانه ایران در حالی پایگاه های آمریکا را در هم شکست که بنابر گزارش رسانه های بین الملل این اولین حمله موشکی به پایگاه های نظامی آمریکا از زمان جنگ جهانی دوم به حساب می‌آید.

رهبر جمهوری اسلامی ایران، این پاسخ را تنها یک سیلی خواند و انتقام اصلی را خروج کامل نظامیان آمریکایی از غرب آسیا خواند.

شاهزاده چارلز یکی از اعضای ارشد دستگاه سلطنتی انگلستان است که خانواده وی قربانی ترور دستگاه سلطنتی است. همسر وی شاهزاده دایانا در سال 1997 در یک تصادف مشکوک کشته شد. وی به دلیل اینکه اصالت سلطنتنی نداشت از ابتدای ازدواج خود با چارلز با مخالفت های ملکه الیزابت روبرو شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۷۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) «شاهزاده هودونگ» جومونگ ۳ در کلاس فشرده عاشقی!

(تصاویر) «شاهزاده هودونگ» جومونگ ۳ در کلاس فشرده عاشقی!

دیگر خبرها

  • تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران
  • تجلی اقتدار نظامی ایران در عملیات موشکی علیه رژیم صهیونیستی
  • عملیات وعده صادق اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در دنیا اثبات کرد
  • تحریم‌های جدید غرب مرتبط با ایران و روسیه
  • تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران
  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار در منطقه و جهان
  • نیروهای مسلح ایران در اوج اقتدار در منطقه و جهان هستند
  • فرار اسب‌های گارد سلطنتی انگلیس + فیلم
  • (تصاویر) «شاهزاده هودونگ» جومونگ ۳ در کلاس فشرده عاشقی!
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است