Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پاری‌سن‌ژرمن پس از برتری تیمش مقابل لیل در لوشامپیونه فرانسه از ستاره برزیلی تیمش تمجید کرد. ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، توماس توخل که شاگردانش شب گذشته (یکشنبه) در هفته بیست‌ویکم لوشامپیونه فرانسه با گلزنی‌های نیمار در دقایق 28 و 52 (پنالتی) از سد میزبان خود، لیل گذشت، پس از این بازی گفت: ما نیمه اول بیشتر از نیمه دوم توپ و میدان را در اختیار داشتیم، این در حالی است که ضدحملات‌مان در نیمه دوم موفقیت‌آمیز نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در این بازی در برخی موارد توپ را به سادگی از دست دادیم اما با این حال کنترل بازی را در اختیار داشتیم و بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. ما با تیمی قدرتمند در این بازی روبه‌رو شدیم که در خانه شکست‌ناپذیر بود و سرمربی خیلی خوبی هم دارد. همیشه گفته‌ام که باید در چنین بازی‌هایی برای کسب نتیجه مطلوب، سخت تلاش کنیم.

لوشامپیونه| دورقمی شدن برتری امتیازی پاری‌سن‌ژرمن در شب ادای احترام نیمار به برایانت

سرمربی آلمانی پاری‌سن‌ژرمن همچنین در تمجید از ستاره برزیلی‌اش که یک عملکرد خوب دیگر را از خود به نمایش گذاشت، اظهار داشت: نیمار توانایی‌های فوق‌العاده‌ایی در دریبل زدن و سرعت بخشیدن به بازی دارد. او هفته‌هاست که بازی سطح بالایی از خود به نمایش می‌گذارد و هر سه روز یک بار چنین بازی را از خود ارائه می‌دهد. نیمار بازیکنی است که می‌تواند هر دقیقه دست به کارهای معمولی و خاص بزند. برای او خوشحالم و این گلزنی‌ها هم به او اعتماد به نفس می‌دهد.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط تیم فوتبال لیل لوشامپیونه توماس توخل پاری‌سن‌ژرمن نیمار

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال لیل لوشامپیونه توماس توخل پاری سن ژرمن نیمار تیم فوتبال لیل لوشامپیونه توماس توخل پاری سن ژرمن نیمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۷۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی لوریان ۱ - ۴ پاری‌سن‌ژرمن + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # کیلیان امباپه سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی لوریان ۱ - ۴ پاری‌سن‌ژرمن + ویدئو
  • موناکو، PSG را یک هفته دیگر در انتظار قهرمانی گذاشت
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • گل های بازی لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن (لوشامپیونه فرانسه 2023/24)
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • پاری سن ژرمن با آتش بازی دمبله و ام‌باپه به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • آتش بازی دمبله و ام‌باپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • موسیالا: از مسی تقلید می‌کردم؛ می‌خواستم ببینم آیا می‌توانم مثل او بازیکن سطح بالایی شوم یا نه
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا