Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، حجت الاسلام سلم آبادی معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان  در خصوص مهم‌ترین برنامه‌های سازمان تبلیغات در ایام الله دهه فجر گفت: اعزام ۶٠٠ مبلغ از قم، مشهد و بیرجند با رویکرد فجر فاطمی به مناطق مرزی استان، برگزاری ۱۳۰ گفتمان دینی، یک میلیون ختم صلوات جهت هدیه به شهدای مقاومت از برنامه های  سازمان تبلیغات اسلامی در دهه فجر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او برگزاری سبک زندگی قرآنی در دهه فجر، محافل قرآنی به یاد شهدای انقلاب و حرم با عنوان سردار سلیمانی، توزیع پوستر و تمثال شهید سلیمانی، دیدار با خانواده شهدای حرم و شهدای اهل سنت، برگزاری ایستگاه صلواتی، برگزاری گفتمان دینی در خوابگاه‌های دانشجویان، همایش بانوان انقلابی، نمایشگاه انقلاب در مدارس طلاب و برگزاری برنامه‌های ویژه دهه فجر در ده شب در هیئت‌های مذهبی بزرگ ازدیگر برنامه‌های دهه فجر امسال است.

انتهای پیام / ط ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۷۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب،  حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدرضا ثبوتی گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، مراسم بزرگداشت شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه با حضور فرزندان شهید، در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مراسم از ساعت ۹و۳۰ تا ۱۱و۳۰ دقیقه در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • برگزاری گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی با برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش در گچساران
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد
  • کنگره ۲ هزار شهید؛ بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان