Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-29@19:27:28 GMT

رهایی پزشک مشهدی از چنگ آدم‌ربایان

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۷۷۳۳۶

رهایی پزشک مشهدی از چنگ آدم‌ربایان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، سردار محمد کاظم تقوی اظهار کرد: ساعت ۲۱:۳۰ روز ۲۳ دی ماه جاری فردی در تماس با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از ربایش یک پزشک ۵۴ ساله در مشهد خبر داد.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان بلافاصله وارد عمل شده و با حضور در صحنه تحقیقات خود را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار تقوی گفت: خانمی که در محل بود به کارآگاهان مراجعه کرد و گفت: برادر ۵۴ ساله اش در خیابان توسط افراد ناشناس ربوده شده است.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی بیان کرد: تحقیقات گسترده آغاز و پس از گذشت ساعتی پزشک ربوده شده با خانواده‌اش تماس گرفت و گفت: افراد ناشناسی او را گروگان گرفته  و در قبال آزادی‌اش تقاضای ۲۰۰ سکه طلا کرده‌اند.

این مقام انتظامی اظهار کرد: بررسی‌های عملی پرونده با اقدامات وسیع اطلاعاتی به سر نخ‌هایی رسید و رد پای جوانی را که چند بار به عنوان راننده این پزشک ۵۴ ساله سرویس دهی داشته، در این ماجرا نمایان ساخت.

وی افزود: بررسی پلیس حاکی از آن بود متهم با توجه به اطلاعات دقیقی که از رفت و آمد پزشک داشت نقشه اخاذی را طراحی و شب حادثه با همدستی ۲ دوستش به گروگان گیری اقدام کرده است.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی  پس از ۹ شبانه روز کار گسترده اطلاعاتی و پلیسی محل اختفای این فرد را در حاشیه شهر شناسایی و شب گذشته  ۶ بهمن در اقدامی غافلگیرانه با هماهنگی مقام قضایی وارد مخفیگاه شدند.

وی ادامه داد: با دستگیری ۳ متهم پرونده، گروگان در صحت و سلامت نجات یافت و تحقیقات پرونده ادامه دارد.

کد خبر 480720 برچسب‌ها پلیس - نیروی انتظامی استان خراسان رضوی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس نیروی انتظامی استان خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۷۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوانح رانندگی در مشهد ۵۰ نفر را مصدوم کرد

  به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: دیروز ۳۳ فقره تصادف جرحی و ۲۵۷ فقره تصادف خسارتی در کلانشهر مشهد رخ داده است.   سرهنگ سیدرضا اسدنژاد افزود :مرتکبان ۶ هزار و ۷۳۹ فقره تخلف راهور نیز جریمه شدند که هزار و ۴۲۲ فقره از این تعداد تخلفات حادثه ساز است.   وی ادامه داد: ۶۲ دستگاه خودرو حادثه ساز نیز دیروز توسط پلیس راهور توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.   سرهنگ اسدنژاد افزود: سرعت بالا و حرکات نمایشی از مهمترین تخلفات حادثه ساز هستند که حوادث مرگ آفرین در پی دارند، لذا رانندگان باید از انجام این تخلفات به صورت جدی پرهیز کنند.   روزانه حدود یک میلیون دستگاه خودرو در کلانشهر مشهد تردد می کنند.      

 

دیگر خبرها

  • ربودن مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر توسط ۳ نفر
  • ربودن مرد جوان برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر
  • برخورد با اتباع غیرمجاز در خراسان رضوی
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل یکی از شهرک های مشهد
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل شهرک سیدی مشهد
  • آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال ارز دیجیتال
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • سوانح رانندگی در مشهد ۵۰ نفر را مصدوم کرد