Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سردار زاهدیان گفت: در حال حاضر مرکزی برای نگهداری از معتادان متجاهر بیمار وجود ندارد. تاریخ انتشار: 10:16 - 07 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۰۷۶۳

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، سردار محمد مسعود زاهدیان، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر در نشست سراسری روسای پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: ساماندهی معتادان متجاهر نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها است، پلیس درباره جمع آوری این افراد هیچ مشکلی ندارد و می‌تواند در عرض ۴۸ ساعت معتادان متجاهر را از سطح شهر جمع آوری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در حال حاضر یک مشکل قانونی داریم و دوره نگهداری معتادان در مراکز بازپروری برای سه یا شش ماه کافی نیست و بهتر است این مدت تا یکسال تمدید شود.

بیشتر بخوانید: کشف یک تن مواد مخدر و دستگیری ۲۵ باند قاچاقچی در یک هفته

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ادامه داد: در حال حاضر در شهر تهران زیرساخت‌های کافی برای این امر وجود دارد، اما در سایر استان‌ها ظرفیت مراکز کافی نیست.

وی با اشاره به مرکز مهر سروش گفت: این مرکز توسط پلیس احداث شده و تاکنون ۶۰۰ نفر در آن نگهداری می‌شوند. این افراد در این مرکز توانمندی‌های زیادی فرا می‌گیرند و پس از طی کردن دوره کامل درمانی به جامعه باز می‌گردند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مواد مخدر پلیس مبارزه با مواد مخدر معتادان متجاهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۷۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند

سردار احمد نگهبان جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در راستای رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های مردمی، طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در سطح شهر مشهد اجرا شد.

او افزود: در این طرح یک روزه پلیس مبارزه با مواد مخدر مشهد با همکاری کلانتری‌های سطح شهرستان ۳۲ خرده فروش را شناسایی و دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی ادامه داد: در اجرای این طرح بیش از پنج کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی آماده فروش کشف، ۱۱ باب واحد کسب مهر و موم و هشت دستگاه موتورسیکلت و ۶ دستگاه خودرو سواری که برای توزیع مواد مخدر استفاده می‌شد، توقیف و روانه پارکینگ شد.

نگهبان بیان کرد: طرح‌های پاکسازی معتادان متجاهر و کارتون خواب ادامه دارد و شهروندان نیز در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند
  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • (تصاویر) مرکز نگهداری و اشتغال معتادان
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه