Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحید پورمردان مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،گفت: محل چاهک جفت و ترانشه مجزا پسماند‌های عفونی بی خطرشده به همت این اداره کل و با همکاری شهرداری، آب منطقه‌ای و معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان جانمایی شد.

پورمردان ادامه داد: پیرو مصوبات کارگروه‌های مدیریت پسماند استان مبنی بر لزوم انتقال پسماند عفونی بی خطر شده به سایت پسماند و دفن در ترنشه مجزا و همچنین لزوم انتقال و دفع جفت در سایت دفن پسماند و یا آرامستان با توجه به محدودیت حفر چاهک در برخی از بیمارستان‌های سطح شهرستان زاهدان به دلیل قرارگیری بر روی منابع آبی؛ محل چاهک جفت و ترانشه مجزا پسماند‌های عفونی بی خطرشده با همکاری شهرداری، آب منطقه‌ای و معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان جانمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به دستورالعمل و قوانین موجود؛ غیرفعال سازی میکروبی صرفاً خطر و احتمال انتقال بیماری را کاهش داده لذا براساس بند پ ماده ۶۹ ضوابط و روش‌های مدیریت اجرایی پسماند‌های پزشکی و پسماند‌های وابسته، پسماند‌های خروجی عادی تلقی نشده و لازم است سایر مراحل مدیریت اجرایی آن به طور مجزا از پسماند‌های عادی صورت پذیرد.

او تصریح کرد: همچنین براساس دستورالعمل‌های موجود، در خصوص نحوه امحای جفت در بیمارستان‌ها روش‌های مختلف تعیین شده که با توجه به امکانات موجود و شرایط محلی و منطقه‌ای می‌بایست یکی از روش‌های تعریف شده در امحای جفت به کار گرفته شود.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست سایت دفن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۷۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۵ تن قند احتکاری در زاهدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، سرهنگ حسینعلی کریمی امین،گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی در بازرسی از واحد‌های صنفی سطح حوزه شهرستان زاهدان، پنج تن قند احتکاری کشف کردند و یک نفر دستگیر شد.
وی با بیان این که متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد، اظهار داشت: برابر نظر کارشناسان ارزش بار مکشوفه دو میلیاردو ۴۵۰هزار ریال است.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام 11 نفر برای گرفتن جای اصولی
  • طالبان: مانعی برای اجرای پروژه تاپی در افغانستان وجود ندارد
  • پروژه تأمین آب اضطراری سیستان و بلوچستان الگویی کشوری است
  • جانمایی برای ۱۰۰۰ موتورسیکلت در پارکینگ زائر قم
  • کشف بیش از ۵ تن قند احتکاری در زاهدان
  • برزیل به تهران می‌آید و کل فوتسال را تکان می‌دهد!
  • عرصه مناسبی برای دفع پسماند در چهارمحال و بختیاری وجود ندارد
  • تاثیر تغییرات هوایی بر بیماری‌های عفونی / افزایش انگل‌های روده‌ای با مصرف آب غیربهداشتی
  • علت افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران چیست؟
  • جانمایی محل جدید آراد کوه در جاده تهران-قم در دست مطالعه است