Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن کاوه در واکنش به تغییر نتیجه مبارزه میثم نصیری با امیرحسین مقصودی اعلام کرد که در این خصوص جلسه‌ای با کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد خواهد داشت. ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با درخواست کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد از مدیر تیم‌های ملی، نتیجه دو مسابقه از جام بین المللی کشتی آزاد تختی در کرمانشاه، مورد بازنگری مجدد قرار گرفت که مسابقه میثم نصیری با امیرمحمد یزدانی تغییر نکرد اما برخلاف نتیجه رقم خورده روی تشک، در بررسی مجدد کشتی نصیری با امیرحسین مقصودی، این مقصودی بود که برنده اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که نصیری در وزن 65 کیلوگرم جام تختی به عنوان قهرمانی رسید و باید دید با توجه به این تغییر نتیجه تصمیم کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد در مورد ملی‌پوش این وزن در آسیایی چه خواهد بود.

محسن کاوه در این خصوص به تسنیم گفت: در این یکی دو روز درگیر موضوع سرقت از منزلم بودم و نتوانستیم جلسه‌ای بگذاریم. حتما در مورد اتفاقی که در وزن 65 کیلوگرم رخ داده با کادرفنی تیم ملی صحبت خواهیم کرد و نتیجه اعلام می‌شود.

بعد از بررسی داوری کشتی نصیری و مقصودی در جام تختی؛ برنده تغییر کرد



انتهای پیام/

R1435/P/S3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کشتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۷۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی دراهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، چهل وچهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام پهلوان تختی از امروز در شهرک نفت اهواز آغاز شد.

دراین مسابقات فرنگی کاران از کشور‌های ایران، سوریه، عراق و ارمنستان به رقابت می‌پردازند.

۸۹ فرنگی کار برگزار کننده مسابقات ۵ وزن نخست رقابت‌ها هستند.

حسن رنگرز سرمربی تیم ملی، حسن حسین زاده سرمربی و مربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشور به همراه فرزاد ایمانعلی زاده و غلمرضا قصاب از خوزستان به عنوان عضو کمیته فنی بر مسابقات نظارت می‌کنند.

حمید باوفا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشور از نزدیک این مسابقات را تماشا می‌کند.

مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی فرداشب با شناخت نفرات و تیم‌های برتر به پایان می‌رسد.

دیگر خبرها

  • کشتی فرنگی جام تختی| نتایج فینال ۵ وزن نخست اعلام شد
  • قهرمانی دانیال سهرابی در کشتی فرنگی جام ‌تختی/ شکست سنگین بداغی مقابل سعادتی‌فر
  • کشتی فرنگی جام تختی، فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • کشتی فرنگی جام تختی| فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • آغاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی دراهواز
  • آغاز مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • محمدی: بعید می‌دانم بین یزدانی و قاسم‌پور مسابقه برگزار شود
  • کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد
  • دوئل دو کشتی‌گیر ایرانی / کادرفنی تصمیم خود را برای یزدانی و قاسمپور اعلام کرد
  • ۳۹۵ هکتار اراضی کشاورزی در آذربایجان شرقی واگذار شد