Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان گفت: با هماهنگی جمعیت هلال‌احمر و راهداری، دوره آموزش امدادرسانی و کمک‌های اولیه ویژه نیروهای راهداری و ناوگان حمل و نقل استان کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی در جلسه کمیسیون ایمنی راه‌های استان با استناد به گزارش اداره کل راهداری از تصادفات ۹ ماهه امسال استان کرمان عنوان کرد: عدم توجه راننده به جلو، واژگونی خودرو و ایمنی وسیله نقلیه تأثیرگذارترین عوامل در تلفات جاده‌ای به شمار میروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به کاهش ۵ درصدی تلفات جاده‌ای ۹ ماهه امسال با وجود افزایش ۸ درصدی تردد استان کرمان اشلره داشت و ادامه داد: طرح‌ها و برنامه‌های متعددی از سوی اداره کل راهداری شمال و جنوب استان و همچنین پلیس راه در حوزه اختیارات کمیسیون ایمنی راه‌های استان اجرایی و به کاهش میزان تصادفات و تلفات جاده‌ای منجر شده است.

آیت‌اللهی موسوی افزود: در کمیسیون ایمنی راه‌های استان نهایت تلاش از سوی دستگاه‌های عضو برای کاهش تصادفات و تلفات صورت گرفته است، اما لازم است که مراکز تحقیقاتی به ارائه طرح‌هایی به ویژه برای افزایش ایمنی خودروها بپردازند و در این زمینه سرمایه‌گذاری صورت گیرد. معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان در ادامه در خصوص توزیع اعتبارات گفت: توزیع اعتبارات ایمنی راه‌ها در اختیار شهرستان‌ها و فرمانداری‌ها است.

آیت‌‌اللهی موسوی به درخواست پلیس راه در خصوص ایجاد پارکینگ‌های بیشتر در طول جاده‌ها ابراز داشت: پلیس راه با همکاری راهداری، مکان‌یابی پارکینگ‌های لازم را در جاده‌ها انجام دهند تا اجرایی شوند. وی همچنین اهمیت آموزش‌های امدادرسانی و کمک‌های اولیه را یادآور شد و به توجه به پیشنهاد مدیرکل هلال‌احمر بیان کرد: با هماهنگی جمعیت هلال‌احمر و راهداری، دوره آموزش امدادرسانی و کمک‌های اولیه ویژه نیروهای راهداری و ناوگان حمل و نقل استان کرمان برگزار گردد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: موسوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۷۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۳۰۰۰ کلاه ایمنی بین راکبین موتور سیکلت آذربایجان‌ غربی‌

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: نزدیک به ۳۰۰۰ کلاه ایمنی با هدف ایمن‌سازی تردد راکبین موتورسیکلت طی یک سال گذشته در سطح استان توزیع شد.

علی مدقالچی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی از توزیع نزدیک به ۳۰۰۰ کلاه ایمنی با هدف ایمن سازی تردد راکبین موتورسیکلت استان طی یک سال گذشته خبر داد.

وی با اشاره به اهمیت اجرای طرح‌های ایمنی در کاهش حوادث رانندگی افزود: در یک سال گذشته نزدیک به ۹ هزار نفر در استان از طرح‌های آموزش ایمنی به کاربران جاده‌ای بهره مند شدند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: عابرین پیاده با دو هزار و ۳۵۹ نفر و رانندگان ادوات کشاورزی با دو هزار و ۱۴۷ نفر بیشترین میزان نفرات آموزش دیده با موضوعات ایمنی جاده‌ای را شامل می‌شوند.

مدقالچی یادآور شد: همچنین در این مدت ۹ هزار و ۶۹۱ نفر در طرح آشکارسازی و ارائه تجهیزات ایمنی ادوات کشاورزی و وانت بارها شرکت کردند.

این مقام مسئول اظهار کرد: علاوه بر ارائه آموزش‌های ایمنی بیش از چهار هزار و ۷۵۰ عدد وسیله نقلیه سنگین در پایانه سیمان بار و پایانه بار آذربایجان‌غربی با نصب برچسب و شبرنگ جهت ترددهای شبانه آشکارسازی شدند.

کد خبر 751849

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۰۰۰ کلاه ایمنی بین راکبین موتور سیکلت آذربایجان‌ غربی‌
  • رفع ۸ نقطه پرتصادف در شبکه راه‌های خراسان شمالی
  • ◄ محدودیت و محرمیت جدید برای اتوبوس های مسافربری جاده ای از ابتدای خرداد
  • کاهش ۶ درصدی تلفات جاده‌ای
  • مخبر: کاهش تلفات جاده‌ای از مهمترین اولویت‌های کشور است
  • کاهش تلفات جاده ای از مهمترین اولویت های کشور است
  • مخبر: مشکل واردات اتوبوس برون‌شهری در اسرع وقت حل شود
  • کاهش تلفات جاده‌ای و رفع نقاط حادثه‌خیز از اولویت‌ها است
  • احداث ۱۲ دستگاه دوربرگردان در محور‌های مواصلاتی مازندران
  • ضرورت تداوم تلاش‌ها برای ارتقای کیفیت و ایمنی جاده‌ها