Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- نیروهای ملی و اسلامی در کرانه باختری طی بیانیه‌ای اعلام کردند، موعد رونمایی از طرح شوم آمریکا باید به روز خشم مردمی تبدیل شود و ملت فلسطین تسلیم دیکته‌های واشنگتن نخواهد شد.
به گزارش آریا، نیروهای ملی و اسلامی در استان‌های رام‌الله و البیره کرانه باختری طی فراخوانی اعلام کردند، موعد رونمایی از طرح آمریکایی برای فلسطین معروف به «معامله قرن» باید به روز خشم مردمی تبدیل شود تا ملت فلسطین یکصدا اعلام کند اجازه اجرایی شدن این طرح را نمی‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس گزارش روزنامه «العربی الجدید»، در بیانیه صادر شده آمده است: سروصدای رسانه‌ای ساختگی که درباره اعلام نزدیک معامله قرن شوم به راه افتاده آن هم در حالی که بخش‌های زیادی از آن طی سال‌های گذشته اجرایی شده، در چارچوب جنگ روانی مستمر با ادامه مخالفت سران و ملت فلسطین با این طرح است.
در این بیانیه تأکید شده، ملت فلسطین تسلیم نخواهد شد و از حقوق ملی و مشروع خود درباره بازگشت و تعیین سرنوشت، استقلال ملی، تشکیل دولتی دارای حاکمیت با مرکزیت قدس کوتاه نخواهد آمد؛ ملت فلسطین در برابر دیکته و باج خواهی به زانو در نخواهد آمد و اجازه نمی‌دهد «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا به جایش حرف بزند.
نیروهای ملی و اسلامی تصریح کردند، تطابق کامل مواضع «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و ترامپ نشان دهنده عمق روابط کثیف میان آنهاست.
در این بیانیه از مردم فلسطین خواسته شده تمام پلاکاردها و اعلامیه‌ها در محل زندگی خود را که درباره حمایت مالی و مشروط سیاسی آمریکاست، از بین ببرند و اینگونه به سیاست‌های خصمانه آمریکا در قبال ملت فلسطین اعتراض کنند.
همچنین از مردم درخواست شده تمام محصولات آمریکایی را تحریم و با آنها مانند کالای رژیم اشغالگر رفتار کنند.
نتانیاهو یکشنبه (دیروز) عازم واشنگتن شد و گفته می‌شود ترامپ هفته جاری طرح موسوم به معامله قرن را رونمایی خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فراخوان معامله قرن خشم مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۸۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله جدید حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، اداره اطلاع رسانی جنگی حزب الله در بیانیه ای از حمله جدید به مواضع نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

در این بیانیه آمده است: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن، رزمندگان مقاومت اسلامی در ساعت ۱۱:۴۵ روز یکشنبه ۲۸ آوریل ۲۰۲۴، مرکز نظامی البغدادی را زیر آتش قرار داده و تلفاتی قطعی به آن وارد کردند.

این در حالی است که رسانه صهیونیستی یدیعوت آحارونت از زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در حمله موشکی شب گذشته به پایگاه میرون در شمال فلسطین اشغالی خبر داده بود.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6091010

دیگر خبرها

  • چین از مدل هوش مصنوعی تبدیل متن به ویدئو رونمایی کرد
  • داستان فلسطین آنقدر جذاب است که نیازی به تخیل ندارد
  • حمله جدید حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست
  • موعد پرداخت مالیات بر عایدی سرمایه تعیین شد
  • این دختر به نماد اعتراضی در امریکا تبدیل شده است | تصویر
  • دیدار مهم سران گروه‌های مقاومت فلسطین
  • بیانیه حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • بیانیه مشترک حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • وزارت بهداشت فلسطین: جان تمامی شهروندان نوار غزه در خطر است
  • موسویان: «فراخوان بزرگ» تبدیل به «فضاحت بزرگ» شد