Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، د کتر سعید نمکی در نشست با جمعی از نمایندگان بیمارستان‌های خصوصی تهران اظهار داشت: یکی از مشکلات ما این است که تامین اجتماعی اقدام به توسعه تخت‌های بیمارستانی و سرمایه گذاری مناسبی در حوزه سلامت نکرده است و نمی‌توانیم به بیش از 40 میلیون بیمه شده تامین اجتماعی، خدمات مورد نیاز را ارائه ندهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: اعتقاد داریم که بخش خصوصی را به گونه‌ای حمایت کنیم که احساس نکند دولت، رقیب او است؛ بلکه دولت با او همراه است و باید بتوانیم فضایی ایجاد کنیم که خرید راهبردی خدمات با رقابت بخش خصوصی شکل بگیرد و سرمایه‌گذاری در این بخش تقویت شود.
وزیر بهداشت یادآور شد: برخی از شیوه‌ها و منش‌ها باعث شد جامعه پزشکی در مظلومیت معنوی قرار گیرد و اکثر رسانه‌ها فقط به بحث نصب کارتخوان در مطب های پزشکان می پردازند، اما از پرداختن و نشان دادن مطب پزشکی که در آن پرداخت ویزیت برای بیماران الزامی نیست و یا از پرداختن به خدمات جامعه پزشکی در بحران‌ها و بلایای طبیعی، دوری می‌کنند.


بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، نمکی خاطرنشان کرد: در مورد تعرفه، سال گذشته تمام تلاش خود را کردیم تا بحث تعرفه های خدمات پزشکی در آخرین روز اسفند 97 تصویب شود و از اوایل امسال قابل اجرا باشد که ناشی از همدلی وزارت بهداشت و بخش خصوصی بود. البته سال گذشته تعرفه بخش خصوصی و دولتی، متفاوت دیده شد.


وی افزود: در سیلاب های گسترده امسال و همه بحران ها و بلایای طبیعی کادر بهداشتی و درمانی اعم از پزشک، پرستار، بهورز، ماما، نیروهای اورژانس و سایر نیروها، جان فشانی و از خودگذشتگی کردند، اما برخی افراد در قبال این خادمان مردم بی‌انصافی می‌کنند.
 

ایسنا

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: وزیر بهداشت انتقاد تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۸۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ ­­­پورحسینی افزود: در دو سال گذشته در راستای حمایت از قانون جوانی جمعیت، ظرفیت خوابگاه‌های متاهلین دانشگاه علوم پزشکی تهران دو برابر شده است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   وی گفت: این تعداد خوابگاه کفایت نمی‌کند و معاونت دانشجویی فرهنگی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در صدد است طی یک سال آینده ظرفیت خوابگاه‌های دانشجویی را دو برابر کنند.   مدیرکل دفتر وزارتی وزارت بهداشت ادامه داد: به تعداد تخت‌های خوابگاه‌های مجردی هم ۱۰ هزار تخت افزوده شده است.   پورحسینی ضمن تشکر از خیرینی که در این امر مشارکت داشتند، افزود: همچنان از همکاری خیرین در این حوزه استقبال می‌کنیم. ­

دیگر خبرها

  • اورژانس بانوان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • وزیر بهداشت: مراکز دندانپزشکی دولتی افزایش می‌یابد
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • ایجاد ۶۷ مرکز جدید دندانپزشکی در دولت سیزدهم
  • قلیان با گاز خنده!
  • کمبود آمبولانس در خرمشهر بیداد می‌کند
  • سهم حدود ۱۴ درصدی وزارت بهداشت از بودجه دولت/ بودجه کدام دانشگاهها جهش داشت؟
  • افزایش مراکز رایگان سلامت روان در کشور
  • انتقاد از واریز نشدن افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
  • شیوه ناپسند برخی از آزمایشگاه‌ها برای فرار از ورشکستگی!