Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@01:02:00 GMT

واکنش مسی و اینیستا به مرگ کوبی برایانت+عکس

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۷۸۶۳۹

واکنش مسی و اینیستا به مرگ کوبی برایانت+عکس

ستاره فوتبال جهان و بارسلونا گفت: لحظاتی که با هم ملاقات داشتیم لذتبخش بود، ما نابغه های کمی مانند او داشتیم.

به گزارش مشرق، ستاره فوتبال دنیا و بارسلونا که کوبی برایانت هم یکی از طرفداران این تیم بود، در صفحه شخصی خود در مورد کشته شدن وی نوشت: چیزی برای گفتن ندارم. لحظاتی که با هم ملاقات داشتیم لذتبخش بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  ما نابغه های کمی مانند او داشتیم.

مایکل فلپس، مطرح‌ترین شناگر دنیا و قهرمان جهان و المپیک در مورد درگذشت هموطنش نوشت: قلبم از شنیدن این خبر به درد آمد. در آرامش باشی.

آندرس اینیستا ستاره سابقه بارسا که در تمرینات این تیم با برایانت ملاقات داشت، در مورد درگذشت وی نوشت: وحشتناک و خیلی ناراحت کننده است. فکر و دعای من با تو و خانواده ات است. در آرامش باشی.

لوکا دونچیچ ستاره این روزهای NBA که در این فصل برایانت را برای نخستین بار ملاقات کرده بود، در غم از دست دادن وی گفت: ممنون برای هرچیزی که به دنیا  نشان دادی و برای آن انجام دادی!

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: هواپیمای اوکراینی سردار سلیمانی انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا فوتبال لیونل مسی آندرس اینیستا بارسلونا لالیگا کوبی برایانت درگذشت مایکل فلپس بسکتبال لس آنجلس لیکرز ان بی ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۸۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش عجیب و رازآلود همسر مهدی قایدی به شایعات اخیر؛ مخاطب ستاره معصومی کیست؟

چند وقت پیش بود که مهدی قائدی تمام عکس‌های خود با ستاره معصومی را از صفحه اینستاگرام خود پاک کرد. پس از آن شایعه شد قادی از همسر خود جدا شده است که پس از مدتی این موضوع تایید شد.

صفحه اصلی اینستاگرام ستاره معصومی بسته است و او حالا در صفحه جدیدی فعالیت می‌کند. ستاره معصومی پس از شایعه بالاکشیدن ملک و املاک مهدی قائدی که از سوی یک روزنامه مطرح شد، با انتشار یک استوری اینستاگرامی نوشت:

می‌رسد آن روز که چرخ بر مدار حق گردد؛ بار کج به منزل نمی‌رسد!

 

tags # مهدی قایدی سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • وصیت هوادار استقلال و واکنش نکونام؛ با پرچم دو ستاره دفنم کنید! + عکس
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست
  • جمال موسیالا یا مانوئل نویر؟ واکنش زیبای ستاره جوان آلمانی در تمرینات بایرن مونیخ / فیلم
  • اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات (عکس)
  • (عکس) اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات
  • واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • واکنش عجیب و رازآلود همسر مهدی قایدی به شایعات اخیر؛ مخاطب ستاره معصومی کیست؟
  • تشکر ستاره اینتر از عمو تیری: بهترین عموی دنیا!‏