Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت : 350 کوهنورد از سراسر کشور به قله سبلان صعود خواهند کرد .

به گزارش برنا،محمدرضا برادران با اعلام این خبر گفت : به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و براساس هماهنگی‌های انجام شده صعود سراسری به قله سبلان با حضور 350 کوهنورد از استان‌های مختلف 10 و 11 بهمن ماه سالجاری انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به ظرفیت‌های کوه سبلان برای جذب ورزشکاران و کوهنوردان از مناطق مختلف کشور تصریح کرد : قله چهار هزار و ۸۸۸ متری سبلان همواره از کوه‌ها و قله‌های مورد توجه کوهنوردان در طی سال ها بوده است و ماهم باید از این ظرفیت بزرگ بهره ببریم ودر فصول مختلف میزبان کوهنوردان از سراسر کشور حتی خارج از کشور شویم . سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل با بیان اینکه از این تعداد کوهنورد 55 نفر اردبیلی است خاطرنشان کرد : کوهنوردانی از تمامی استان دراین صعود حضور خواهند داشت. کوهنوردان پنجشنبه 10 بهمن از اردبیل به سمت شابیل حرکت کرده و جمعه صبح از مسیر شمال شرقی به قله "سلطان ساوالان" صعود می کنند . برادران گفت : به لحاظ تامین امنیت و حوادث احتمالی هماهنگی های لازم با مسئولان و ادارات مربوطه صورت گرفته است.همچنین در کنار این صعود همایش تجلیل از پیشکسوتان ، پیشگامان و خادمین کوهنوردی کشور برگزار و از 11 کوهنور کشور با حضور رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعود های ورزشی و مسئولان استانی تجلیل می شود .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برادران کوهنوردان صعود به سبلان ورزش و جوانان اردبیل دهه فجر ۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۸۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح تعیین حریم گسل‌های قائم‌شهر به اتمام رسید

به گزارش خبرگزاری مهر، علی بیت‌اللهی مدیر بخش زلزله‌شناسی مهندسی و خطرپذیری مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با توجه به مسوولیت‌های قانونی در زمینه تعیین حریم گسل‌ها و تدوین ضوابط ساخت‌وساز در این حرایم در کشور (بر اساس بند «ض» ماده ۱۴ قانون مدیریت بحران کشور) و همچنین بر اساس طرح مشترک با شورای‌عالی شهرسازی و معماری در همین موضوع برای ۳۳ شهر کشور در این مرحله، نسبت به انجام مطالعات در فازهای مختلف در زمینه تعیین حرایم گسل‌ها در سطح شهر قائم‌شهر در استان مازندران و حاشیه آن اقدام کرد.

پس از انجام مراحل مختلف مطالعاتی، بازدیدهای گسترده تخصصی و انجام آزمایش‌های موردنیاز در بخش‌های مختلف این شهر و شعاع ۵ کیلومتری آن، مراحل فنی این طرح بزرگ به اتمام رسید.

در این طرح بزرگ که با هدایت و محوریت مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در مقام مجری و همچنین با همکاری اداره کل راه و شهرسازی مازندران و دیگر دستگاه‌های ذی‌ربط در سطح این استان انجام شد، علاوه بر تعیین محدوده حرایم گسل‌های اصلی شهر قائم‌شهر با روش دقیق، همه ساختمان‌های با اهمیت، ابنیه فنی، تأسیسات شهری و غیرشهری، شبکه حمل‌ونقل، شریان‌های حیاتی و دیگر زیرساخت‌های قرار گرفته در حرایم گسلی مورد نظر، برای تعیین راهکارهای کاهش ریسک و انجام فرایند مقاوم‌سازی مناسب، شناسایی، تحلیل ریسک و اولویت‌بندی شده است.

نتایج ارزشمند این طرح، در سریع‌ترین زمان ممکن برای انجام مراحل قانونی و تصویب نهایی به شورای‌عالی شهرسازی و معماری ارسال شده که پس از طی مراحل قانونی، به همه دستگاه‌های ذی‌ربط برای بهره‌برداری در تصمیم‌گیری‌های آتی ابلاغ خواهد شد.

کد خبر 6086888 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن جدی است
  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور
  • سهم بخش‌های مختلف حمل و نقل در ترانزیت کالا و جابه‌جایی مسافر و بار
  • هشدار مهم هواشناسی به کوهنوردان
  • ۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند
  • نشست کشور‌های عضو سازمان همکاری شانگهای
  • صعود یوزهای ایرانی به نیمه‌نهایی با کم‌ترین دردسر / ازبکستان حریف احتمالی شاگردان شمسایی
  • صعود آینده‌سازان نجف‌آباد به لیگ دسته یک هندبال کشور
  • طرح تعیین حریم گسل‌های قائم‌شهر به اتمام رسید
  • جشن صعود در افغانستان با سرود ایرانی! (عکس)