Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-07@17:10:50 GMT

خدمات نظام برای مردم در دهه فجر شناسانده شود

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۷۸۷۶۰

خدمات نظام برای مردم در دهه فجر شناسانده شود

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه رفسنجان گفت: نظام، خدمات ارزشمندی انجام داده که مردم باید با آن‌ها آشنا شوند و دهه فجر فرصت مناسبی برای شناساندن کارهایی که انجام شده می‌باشد.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام اصغر عسکری امام جمعه رفسنجان امروز دوشنبه، 7 بهمن‌ماه در جلسه ستاد دهه فجر شهرستان گفت: تلاش کنیم در ایام‌الله دهه فجر چهره زیبایی از جمهوری اسلامی به نمایش بگذاریم ارائه گزارشی از عملکرد ادارات انجام شود و اگر مقدور است به‌صورت نمایشگاه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: نظام، خدمات ارزشمندی انجام داده که مردم باید با آن‌ها آشنا شوند و دهه فجر فرصت مناسبی برای شناساندن کارهایی که انجام شده می‌باشد.
امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: طبق ارائه گزارشی که مرکز بهداشت داده، 20 سال به امید به زندگی از اول انقلاب تاکنون افزوده شده که خدمت زیادی به‌شمار می‌رود، همچنین در زمینه مس، آمریکایی‌ها که مجموعه مس را شروع کردند بعد از انقلاب از کشورمان اخراج شدند به این امید که این کار ادامه نخواهد یافت اما الان مجموعه مس یک سازمان عظیم، کارآفرین، مولد و... است که تولید ثروت می‌کند.
حجت‌الاسلام عسکری بیان کرد: طبق آیات قرآن نعمت‌های الهی باید بازگو شود و از اینکه گفته شود ریا می‌شود، نباید ترسید.
وی با اشاره به خدمت عظیم نهضت سوادآموزی در باسوادکردن افراد جامعه، تصریح کرد: قبل از آمار جمعیت بیسواد 50 درصد بوده الان یک درصد است که یک افتخار بزرگ برای نظام است؛ گزارش عملکردهای نظام در چهل سال دو ثمره قطعی دارد یک ثمره آن خوشحالی مردم و نتیجه دیگر آن مردم با آمار و ارقام مستند به دهان بدخواهان نظام می‌زنند.
امام جمعه رفسنجان اظهارکرد: جاده‌های شهری و روستایی، آب و برق، تلفن و سایر پیشرفت‌ها به برکت انقلاب اسلامی به‌وجود آمده است روزانه روستاهای زیادی آب‌رسانی، گازرسانی، برق‌رسانی و... می‌شود، در مسائل پزشکی، درمانی، هسته‌ای نانو و زمینه‌های مختلف پیشرفت‌های زیادی داشتیم که باید بازگو شود.
وی بیان کرد: انقلاب ما چهل ساله است و در اوج قرار داریم بعد از جنگ جهانی دوم کسی جرأت نداشت با آمریکا مقابله کند ما با موشک‌های خود پایگاه آمریکا را در هم کوبیدیم که کم‌کم آمار تلفات‌شان را اعلام می‌کنند.
حجت‌الاسلام عسکری در پایان تأکید کرد: بعضی عادت کردند برای مردم ناامیدی ایجاد کنند اصل سیستم با دزدی و غارت بیت‌المال مخالف است اما یک انسان ممکن است یک جا خطا کند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمان سیاست و اقتصاد امام جمعه رفسنجان عسکری دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۸۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات جهاد سازندگی ماندگار است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در پیام سردار حسین زارع کمالی به مناسبت هفته بسیج سازندگی آمده است: به یقین، بسیج سازندگی یکی از دستاورد‌ها و افتخارات عظیم انقلاب اسلامی ایران است که با دستور مستقیم امام حکیم این انقلاب، خمینی کبیر، پا به عرصه خدمتگزاری نهاد.

نهادی برخاسته از دل انقلاب، فرهنگ اصیل ایرانی و نیروی انسانی متعهد و متخصص.

این جریان پویا و ارزشمند، در طول سالیان متمادی توانسته با تکیه بر جریان عظیم بسیج مردمی، خدماتی ماندگار را ثبت نماید و حتی در بسیاری از موارد، در مقایسه با فعالیت‌های سازمان‌ها و نهاد‌های متولی نیز دستاورد‌های ویژه‌ای را ارائه نموده است؛ این امر نشان از اخلاص و مدیریت مردمانی دارد که در هر برهه از زمان، جسم و جان خویش را در مسیر فتح قله‌های افتخار ایران اسلامی عزیز تقدیم میدارند.

بر خود لازم می‌دانم که هفته بسیج سازندگی را به تمام نیرو‌های مخلص، مستعد و پرتلاش بسیج مردمی، بخصوص جهادگران دریادل استان دارالعلم و دارالعباده یزد تبریک و تهنیت گفته و از خداوند متعال برای شما بزرگواران، خدمتگزاری در سپاه امام عصر (عج) را مسئلت نمایم.

دیگر خبرها

  • معاونان وزیر راه و شهرسازی به مشکلات مردم قم رسیدگی می کنند
  • خدمات جهاد سازندگی ماندگار است
  • اجرای شیوه‌نامه نظام استاد شاگردی در دانشگاه آزاد اسلامی
  • انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری، برای نخستین‌بار + عکس
  • آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات/ مردم ۳ حوزه منتظر روز جمعه
  • همه باید در قبال مسئولیتی که به ما سپرده شده است کار جهادی انجام دهیم
  • ۱۰ سال بعد از طرح تحول سلامت؛ سرمایه‌گذاری‌ بی‌سابقه برای سلامت مردم/ «این طرح نشان داد ظرفیت پاسخ دادن به نیازهای بزرگ کشور وجود دارد»
  • معیار تعرفه خدمات مهندسی نباید قیمت ماست باشد
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است