Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-06@22:05:23 GMT

اعلام جزئیات همایش تئاتر سردار آسمانی

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۷۸۸۲۵

اعلام جزئیات همایش تئاتر سردار آسمانی

نشست رسانه‌ای همایش ملی تئاتر سردار آسمانی دقایقی پیش آغاز شد.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نشست رسانه‌ای همایش ملی تئاتر سردار آسمانی به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح با حضور امیرحسین شفیعی، دبیر این جشنواره ساعتی پیش (۷ بهمن ماه) در تماشاخانه سرو انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امیرحسین شفیعی دبیر همایش ملی تئاتر سردار آسمانی طب سخنانی گفت: پس از ترور سردار هنرمندان واکنش‌های متفاوتی داشتند و ابراز احساسات کردند، اما تولید تئاتر زمان بر است و نیاز به مطالعه و تحقیق دارد.

وی در ادامه افزود: تئاتر خیابانی به دلیل مردمی بودن زودتر می‌تواند آثاری را خلق کن. سردار مردمی بود و وقتی شهادت رسید بین مردم شهید شهید و ما با کار خیابانی به بهانه همایش نام او را فریاد خواهیم زد.

شفیعی یادآور شد: این همایش با حضور شانزده گروه از دوازده استان کار خود را از دهم بهمن ماه آغاز میکند. در حالیکه بازار انصراف‌ها از فجر داغ بود من قدردانی از هنرمندانی میکنم که با باور خود ایستاد و من از آن‌ها تشکر میکنم.

وی افزود: در همین زمان کم سی و هفت اثر به دبیرخانه رسید و شانزده نمایش نهایی شد. همایش سه بخش اصلی دارد بخش اصلی یا دوازده اثر، سه اثر در ویژه مساجد و یک اثر در بخش ویژه خواهد بود.

شفیعی یادآور شد: دوازده استان در این رویداد شرکت دارند که اسامی برای رسانه‌ها ارسال خواهد شد.

همایش دهم بهمن از مزار سردار شهید سلیمانی آغاز می‌شود. هنرمندان شاخصی در این برنامه حضور خواهند داشت.

نقالی و پرده خوانی محسن میرزا علی و تقدیر خانواده تیاتر از خانواده شهید حسین پورجعفری که سال‌ها کنار سردار تلاش کردند از برنامه‌های افتتاحیه خواهد بود.

همایش ملی سردار آسمانی با هدف ادای دین هنرمندان تئاتر کشور به ساحت مطهر سپهبد شهید سلیمانی و سرداران شهید جبهه مقاومت و به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس و با مشارکت مرکز هنر‌های نمایشی و مجموعه فرهنگی گردشگری عباس آباد از ۱۰ تا ۲۳ بهمن ماه سال جاری در تهران و استان‌های کشور باحضور گروه‌های نمایشی برگزیده برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شهادت سردار سلیمانی همایش ملی تئاتر سردار آسمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۸۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان

 پنجمین یادواره ۱۳۲۲ شهید سرافراز یگان ویژه و ۲۷ شهید سرافراز یگان ویژه استان کرمان با حضور سردار"عظیمی"جانشین یگان‌های ویژه فراجا برگزار شد.

در این مراسم فرمانده انتظامی استان کرمان، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و جمعی از مردم و مسئولان حضور داشتند.

 سردار فرشید در این آیین با اهداء سلام و صلوات به روح مطهر جمیع شهدا گفت: این یادواره یادآور عزیزانی است که در تمام ساعات شبانه روز و در سرما و گرمای مناطق مختلف مشغول خدمت به هموطنان هستند.

فرمانده انتظامی استان بیان کرد: همه شما عزیزان قطعا این حضور و ایفای نقش همرزمان انتظامی در ماموریت‌های مختلف را دیده اید، اما باید همواره به یاد داشته باشیم برای این امنیت چنین خون‌هایی تقدیم شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • پدر شهید جاویدالاثر علی اربابی آسمانی شد
  • برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان
  • برپایی یادواره شهید شاخص شهرستان کوار
  • ۸ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی برگزار می‌شود
  • چرا سردار زاهدی نمی خواست لباس سپاه را بپوشد؟
  • فیلم| در آخرین دیدار شهید زاهدی با رهبر معظم انقلاب چه گذشت؟
  • همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان برگزار می‌شود
  • پدر شهید حسین خندانی آسمانی شد
  • آسمانی شدن مادر شهید آسوده در دزفول
  • کارگاه اموزشی هنرمند ایرانی در قزاقستان