Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@18:24:50 GMT

حجم دریاچه ارومیه 1.6 میلیارد مترمکعب افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۷۸۸۸۱

حجم دریاچه ارومیه 1.6 میلیارد مترمکعب افزایش یافت

ایسنا/آذربایجان غربی مدیر دفتر استانی ستاد احیای دریاچه ارومیه در آذربایجان غربی از رشد ۶۷ سانتی متری تراز دریاچه ارومیه خبر داد.

فرهاد سرخوش در گفت و گو با ایسنا با اشاره به آخرین وضعیت دریاچه ارومیه افزود: تراز فعلی دریاچه ارومیه ۱۲۷۱.۳۱ متر است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۶۷ سانتی متر افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مساحت فعلی دریاچه ارومیه ۲۸۳۵ کیلومتر مربع است، تصریح کرد: مساحت دریاچه ارومیه در سال گذشته ۲۱۶۲ کیلومتر مربع گزارش شده است که آمار مقایسه ای نشان از افزایش ۶۷۳ کیلومتر مربعی دارد.

مدیر دفتر استانی ستاد احیای دریاچه ارومیه در استان خاطر نشان کرد: حجم فعلی دریاچه ارومیه ۳ میلیارد و ۴۶۰ میلیون مترمکعب است که این میزان سال گذشته یک میلیارد و ۷۷۰ میلیون مترمکعب بوده که آمار مقایسه ای نشان از افزایش یک میلیارد و ۶۹۰ میلیون مترمکعب دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی تراز دریاچه ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۸۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بکرترین دریاچه لرستان در دل طبیعت (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تشکیل یک دریاچه فصلی در کویر اصفهان (فیلم) لحظه اتصال ۵ رود به دریاچه ارومیه (فیلم) آخرین وضعیت دریاچه ارومیه (فیلم)

دیگر خبرها

  • افزایش حجم آب دریاچه ارومیه به ۲.۵ میلیارد مترمکعب
  • وضعیت مخازن سد حوضه‌های آبریز دریاچه ارومیه و ارس
  • تراز آبی دریاچه ارومیه ۱۵ سانتی‌متر افزایش یافت
  • تراز دریاچه ارومیه به ۱۲۷۰.۶۰ متر رسید/لزوم تغییر الگوی کشت
  • دریاچه ارومیه برای تثبیت وضعیت به ۶ میلیارد متر مکعب آب نیاز دارد
  • دریاچه ارومیه برای تثبیت وضعیت به ۶ میلیارد مترمکعب آب نیاز دارد
  • ۷۱ درصد از حجم سد‌های آذربایجان‌غربی پر آب است
  • «ارومیه» واقعا احیا شد؟
  • بکرترین دریاچه لرستان در دل طبیعت (فیلم)
  • بهره‌برداری از ۲۷۴ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی