Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان گفت: 2 تیم فوتبال باشگاهی ایران نشان دادند فوتبال ما فراتر از آسیاست.

مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در حاشیه تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل در جمع خبرنگاران گفت: فرا رسیدن چهل و یکمین فجر انقلاب را به همه مردم تبریک می‌گویم. امیدوارم نسل انقلاب بتوانند حافظان خوبی برای ارزش‌های انقلاب و تمامیت عرضی باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز جامعه ورزشی با آرمان‌های امام راحل و رهنمودهای رهبری تجدید میثاق کرده است.

وی افزود: در شرایطی که دشمنان عرصه را تنگ کرده، ملت نشان دادند مقابل تهدیدات مانند 41 سال گذشته ایستاده‌اند و ان‌شالله در ایام دهه فجر هم حضور خواهند داد. ما راهپیمایی بزرگ 22 بهمن را داریم که رفراندومی برای ملیت نظام می‌بینیم. جامعه ورزش و جوانان در انتخابات دوم اسفند هم ان‌شالله حضور گسترده خواهند داشت.

سلطانی‌فر ادامه داد: با وجود همه مشکلاتی که دشمن به وجود آورده وحدت و انسجام خوب در کشور وجود دارد و مردم ما از اقشار مختلف آماده هستند تا با ایثارگری از آرمان‌های خودشان دفاع کنند. مطمئن هستم مردم قهرمان ایران همان طور که در 41 سال گذشته‌ توانسته‌اند کارنامه خوب داشته باشند بازهم می توانند.

اجازه دهید گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی بررسی شود

وزیر ورزش درباره اینکه مربی تیم ملی هنوز مشخص نشده، عنوان کرد: همکاران در فدراسیون فوتبال مشغول هستند و بررسی های خود را انجام می‌دهند. ظرف چند روز آینده سرمربی مشخص خواهد شد. اجازه دهید گزینه‌ها بررسی شود اعلام می‌کنیم.

سلطانی‌فر درباره اینکه تحریم‌ها در ورزش هم بوده است و ما شاهد مشکلاتی برای میزبانی لیگ قهرمانان آسیا بودیم، عنوان کرد: امروز فشار دشمنان ما متمرکز روی مسائل مالی و نفتی نیست. با استفاده از نیرویی که در منطقه داشته، به صحنه آمده و فشار می‌آورد که در فرهنگ، علمی و ... این فشارها بوده است. تلاش این است با فعال کردن دیپلماسی ورزش و با تعامل با فدراسیون‌های بین‌المللی این فشارها را کم کنیم اما این تهدیدها وجود دارد.

وی ادامه داد: مذاکرات خوبی با توماس باخ داشتیم تا کاروان بتواند در المپیک شرکت کند. تلاشی که برای میزبانی انجام شد با وحدتی که در کشور وجود داشت، مردم خواستند مقابل زیاده‌خواهی‌ها بایستیم. با توافقی که صورت گرفت توانستیم میزبانی‌ها را بدون پیش‌شرط بگیریم و فقط در پلی‌آف خارج از ایران شرکت کردیم که دو تیم فوتبال ما توانستند بدون میزبانی در خارج از کشور با اقتدار پیروز شوند. آنها ثابت کردند فوتبال ایران می‌تواند پایش را فراتر از آسیا بگذارد و سرتر از تیم‌های آسیایی است. این فشارها هست باید با وحدت از حق نظام خودمان دفاع کنیم.

بیشتر بخوانید:

شکوری: برای سرمربیگری تیم ملی گزینه خارجی هم داریم/ ویلموتس باید پولی را به ما برگرداند

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۹۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ورزشگاه میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان در جام حذفی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، استقلال ملاثانی که در دیدار هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول به دلیل باز نشدن درهای ورزشگاه غدیر اهواز از سوی باشگاه استقلال خوزستان نتوانست از فجرسپاسی شیراز میزبانی کند، ورزشگاه خود را برای میزبانی از سپاهان در جام حذفی مشخص کرد.

نعیم حمیدی مدیرعامل استقلال ملاثانی با اشاره به اینکه ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان میزبان دیدار تیمش است به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: سازمان لیگ به ما اعلام کرد باید امروز ورزشگاه را مشخص کنید. رفتیم نزد مسئولان نفت مسجدسلیمان و با خواهش و تمنا توانستیم این ورزشگاه را برای میزبانی از سپاهان معرفی کنیم. در اهواز و آبادان به ما ورزشگاه ندادند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخشش اصفهانی‌ها در میان برترین‌های ورزش ایران
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • خبرخوش رئیس صدا و سیما درباره حق‌پخش فوتبال
  • جبلی: در آینده نزدیک تکلیف حق پخش ورزش مشخص خواهد شد +فیلم
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شد!
  • انتخاب بهترین‌های ورزش ایران
  • برترین‌های ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند
  • معرفی ورزشگاه میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان در جام حذفی
  • مناطق کوهستانی طارم مه آلود است