Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، منصور یزدی‌زاده، مدیرعامل ذوب آهن اصفهان، در کنفرانس حمل و نقل ریلی و رونق تولید، که در دانشگاه علم و صنعت تهران برگزار شد، گفت: در دهه هفتاد تلاش برای تولید ریل آغاز شد. در آن زمان تجهیزات ما در ذوب آهن اصفهان کامل نبود و برای تولید ریل توفیق حاصل نشد. اما بعد از گذشت دو دهه امروز به مرحله تولید ریل استاندارد رسیده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یزدی‌زاده اظهار داشت: تلاش و هزینه بسیاری در ذوب آهن اصفهان برای ایجاد خط تولید ریل و تهیه تجهیزات صورت گرفت‌. مسئولان وزارت راه و راه‌آهن نیز پشتیبانی کردند. خوشبختانه امروز دلریم ریل ۱۸ متری تولید می‌کنیم اما می‌توانیم ریل ۳۶ متری نیز تولید کنیم و با توجه به خواسته مشتریان برای تولید ریل ۷۲ متری و بالاتر هم آمادگی داریم‌. چون ریل‌های ۷۲ متری در دنیا مرسوم است.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان افزود: در حال حاضر برای تولید ریل ۳۶ متری هیچ مشکلی نداریم اما برای تولید ریل‌هایی با متراژ بالاتر نیاز به تغییراتی در خط تولید داریم اما برای اجرایی کردن آن مشکلی نداریم.

وی ادامه داد: اگر متراژ ۳۶ متر را مد نظر قرار دهیم برای تولید ۴۰۰ هزار تن در سال، ظرفیت داریم. تا چند سال پیش حتی فولاد مورد نیاز تولید ریل را وارد می‌کردیم اما امروز فولاد ریل را هم خودمان تولید می‌کنیم.

یزدی‌زاده با اشاره به اهمیت تولید ریل مترو گفت: در ذوب آهن اصفهان ریل مترو را هم تولید کرده و با متروی اصفهان و تهران قرارداد بستیم.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان تاکید کرد: ما بر اساس سفارش، تولید می‌کنیم و فعلا تقاضا به صورت ماهانه بیش از ۱۰ هزار تن نیست. ریل‌هایی که تولید می‌کنیم با استانداردهای سخت‌گیرانه بررسی و تایید شده است.

یزدی‌زاده در پایان اظهار داشت: تجهیزات تولید ریل را از آلمان وارد کردیم اما نصب آن با خودمان بوده است. ریل تولید داخل با توجه به قیمت دلار کاملا اقتصادی شده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اصفهان دانشگاه علم و صنعت دلار ذوب آهن مترو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۹۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستاورد آموزشی افتخار معلم نمونه در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ این معلم نمونه توانسته با بهره گیری از فناوری اطلاعات و هوش مصنوعی بسته های الکترونیکی در حوزه آموزش به همکاران و دانش آموزان در زمینه تولید محتوا در بستر فناوری اطلاعات تولید و افتخار کسب کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نیاز مصرف برق کشور در سال جدید رشد شتابانی دارد
  • توسعه بازار‎های صادراتی با اخذ استانداردهای جدید باتری
  • بستنی ایرانی در کدام کشورها پرطرفدار است؟ | خارجی ها بستنی ایرانی را با این طعم‌ها دوست دارند | جدیدترین قیمت بستنی قیفی، متری، سنتی و ویژه را ببینید
  • آمادگی کامل نیروگاه شهید مفتح برای تولید انرژی در پیک تابستان
  • دستاورد آموزشی افتخار معلم نمونه در اصفهان
  • استانداردهای دوگانه آلمان در قبال پوتین و نتانیاهو
  • نخستین گواهینامه تایید نوع و تطابق تولید خودرو در قزوین صادر شد
  • تولید چادرهای امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر
  • وجود تناقضات و استانداردهای دوگانه در سازوکارهای حقوق بشری
  • دیدار صمیمانه مدیرعامل با تلاشگران ذوب آهن اصفهان