Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه اجتماعی ــ مدیر پشتیبانی مسجد مقدس جمکران گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از دو میلیون و 475 هزار زائر در چایخانه‌های مسجد مقدس جمکران با انواع چای و دمنوش، شربت و بستنی پذیرایی شدند. به گزارش ایکنا از قم، به نقل از مرکز خبر مسجد مقدس جمکران، مجید سلیمیان با اشاره به فعالیت چایخانه‌های مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: این چایخانه‌ها به‌منظور انسجام و انتظام‌بخشی در توزیع متبرکات خوراکی باهدف فراهم‌سازی بستری برای تعاملات اجتماعی و همچنین ترویج مشارکت مردمی در خدمت به زائرین این مکان مقدس در ورودی‌های اصلی مسجد مقدس جمکران فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: 85 نفر خادم در تمامی چایخانه‌ها و ایستگاه‌های صلواتی درب دو، درب پنج، درب یک و پارکینگ دو مشغول به فعالیت هستند. مدیر پشتیبانی مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه در ده‌ماهه سال جاری هماهنگی لازم برای برپایی بیش از 240 ایستگاه صلواتی در داخل و خارج از مسجد با استفاده از ظرفیت مردمی صورت گرفته است، گفت: در این مدت بیش از دو میلیون و 475 هزار نفر در این چایخانه‌ها با انواع چای و دمنوش، شربت و بستنی پذیرایی شدند. سلیمیان از پذیرایی با غذای گرم اعم از چلوخورشت، آش نان و سیب‌زمینی نان و تخم‌مرغ در این چایخانه‌ها خبر داد و گفت: بیش از 146 هزار و 650 پرس انواع غذای گرم از ابتدای سال جاری تاکنون در این چایخانه‌ها بین زائران مسجد مقدس جمکران توزیع‌شده است. وی از توزیع دو هزار و 44 کیلوگرم شیرینی و شکلات در اعیاد و موالید خبر داد و ابراز کرد: غرفه طبخ و توزیع آش توسط روحانیون ملبس در پارکینگ دو به تعداد 48 هزار و 750 پرس در شب‌های چهارشنبه و مناسبت‌ها نیز بخشی از پذیرایی مردمی در این مکان مقدس است. انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: قرآن ایکنا جمکران پذیرایی زائر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۹۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب رستوران و تالار پذیرایی در خرم‌آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خرم آباد از پلمب یک واحد رستوران و تالار پذیرایی در خرم‌آباد به دلیل تیراندازی در مراسم عروسی خبر داد.   علی حسنوند گفت: باتوجه به گزارش مدیر فرودگاه خرم آباد و رئیس پلیس اطلاعات و امنیت فرماندهی انتظامی لرستان مبنی بر اینکه این تالار در نزدیکی فرودگاه خرم آباد قرار دارد و تیراندازی های صورت گرفته باعث اخلال امنیتی در روند پروازهای این فرودگاه شده است، دستور پلمب آن صادر شد.   وی افزود: تیراندازی در مراسم عروسی برگزار شده در این تالار پذیرایی باعث لغو تعدادی از پروازهای فرودگاه مرکز استان شده است.   دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خرم آباد ادامه داد: با توجه به موارد پیش آمده، این موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت اما با وجود تذکرات متعدد به مدیر تالار و اخذ تعهد از ایشان، متاسفانه توجهی در این زمینه صورت نگرفت که منجر به پلمب این مجموعه شد..

دیگر خبرها

  • پذیرایی «شایسته» از عادل فردوسی پور
  • لحظاتی از حضور مهمانان ویژه مسجد مقدس جمکران
  • هزار و ۶۰۰ نفر از خراسان جنوبی به حج می روند
  • پلمب رستوران و تالار پذیرایی در خرم‌آباد
  • استان قزوین میزبان شهید گمنام
  • گزارش تصویری | مراسم تدفین دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران
  • ببینید | لحظات دیدنی از مراسم تدفین دو شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران
  • آیین تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام در قم
  • فیلم/ لحظات دیدنی از مراسم تدفین دو شهید گمنام در مسجد جمکران
  • آغاز به کار چایخانه امام رضا بابلسری‌ها در حرم رضوی