Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-02@22:10:44 GMT

محور ماهشهر _ سربندر بسته شد

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۷۹۶۴۱

محور ماهشهر _ سربندر بسته شد

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: مسیر ماهشهر - سربندر در پی خروج یک هواپیمای مسافربری از باند در ماهشهر، تا اطلاع ثانوی بسته شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایرنا، غلامعباس بهرامی‌نیا اظهار داشت : رانندگان می توانند از مسیر جایگزین، محور ماهشهر- جراحی - سربندر تردد و به مقصد خود عزیمت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان ادامه داد : خبر بازگشایی این محور از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به گزارش ایرنا پرواز شماره ۶۹۳۶ تهران - ماهشهر مربوط به شرکت هواپیمایی کاسپین که ساعت ۶:۳۵ دقیقه تهران را به قصد ماهشهر ترک کرده بود، به هنگام نشستن در فرودگاه ماهشهر از باند خارج شد.

این هواپیما از نوع بوئینگ MD با ۱۳۶  مسافر در ساعت ۷:۳۰ بر باند فرودگاه ماهشهر فرود آمد که خوشبختانه با بسیج امکانات فرودگاه ماهشهر و نیز حضور خودروهای آتش نشان، اقدامات ایمنی برای جلوگیری از آتش گرفتن هواپیما انجام و مسافران به سرعت از هواپیما خارج شدند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: هواپیمای مسافربری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۹۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه قطعه از محورهای شریانی هرمزگان بسته می شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ مدیرکل حمل و نقل جاده ای هرمزگان گفت: جاده بندرعباس- حاجی آباد برای ساخت پل زیرگذر سرخون، محدوده تقاطع، کیلومتر بیست و یک تا ۲۲ بسته است .
عباس شرفی افزود: این مسیر از 15 اردیبهشت تا ۱۵ مرداد بمدت سه ماه از ساعت شش صبح تا ۱۸ بسته است
وی گفت: رانندگان جاده ای می توانند از مسیر انحرافی کنارگذر رفت وآمد کنند.

 

بیشتر بخوانید:  استقرار ۲۵۰ نیروی راهداری در جاده‌های هرمزگان


مدیرکل حمل و نقل جاده ای هرمزگان افزود: جاده بستک - لار محدوده تَنگ بستک به چاهبِنارد کیلومتر صفر تا ۲ ، از بیستم اردیبهشت تا ۱۵ تیر از ساعت شش صبح تا ۱۸ در محدوده اجرای عملیات بسته است و رفت و آمد از مسیر کنارگذر ، در کنار مسیر اصلی امکان پذیر است.
شرفی گفت: جاده بندرعباس - حاجی آباد محدوده تونل راهدار فداکار نیز برای عملیات بازسازی و مرمت تونل واقع در کیلومتر ۱۰۲ تا ۱۰۳ از اول خرداد تا ۳۱ مرداد بسته می شود .
وی افزود: این محور از ساعت شش صبح تا 18 بسته است و رانندگان می توانند برای رفت وآمد از مسیر برگشت حاجی آباد - بندرعباس (تونل ۱۷ شهریور ) به صورت دو طرفه استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • خبر تلخ برای فیلم بازها؛ وبسایت Subscene به زودی تعطیل می‌شود
  • سه قطعه از محورهای شریانی هرمزگان بسته می شود
  • بسته شدن حریم هوایی پاریس در افتتاحیه المپیک
  • اجرای ترمیم روکش آسفالت محور اسپاین به سمت برج مراقبت فرودگاه امام
  • بهسازی باند فرودگاه کرمانشاه تا پایان نیمه نخست سال
  • ۶ کیلومتر باند دوم محور نهبندان - زابل زیربار ترافیک رفت
  • فرودگاه کرمانشاه تعطیل نیست
  • پرواز مشهد به تهران به فرودگاه هاشمی نژاد بازگشت
  • دومين پل هوایی (ايربريج) در فرودگاه کرمان راه اندازی می شود
  • نقص فنی، پرواز مشهد - تهران را از آسمان به مبدا بازگرداند