Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی ایتالیایی که در هفته اخیر از او به عنوان یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران یاد شده، حالا گزینه سرمربیگری تورینو است. ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در روزهای اخیر از جانی دبیاسی به عنوان تازه‌ترین گزینه جانشینی مارک ویلموتس بلژیکی در تیم ملی فوتبال ایران یاد شد و با وجود اینکه فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد؛ دبیاسی گزینه مدنظر این فدراسیون به منظور سپردن هدایت تیم ملی نیست، رسانه‌های ایتالیایی مدعی شدند که این مربی ایتالیایی برای عقد قراردادی دو و نیم ساله با فدراسیون فوتبال ایران به توافق رسیده و تنها امضای رسمی باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت « inews24.it» اما حالا خبر می‌دهد که دبیاسی 63 ساله یکی از گزینه‌های جانشینی والتر ماتزاری در تورینو در صورت اخراج این سرمربی ایتالیایی است. بر اساس این گزارش، شکست تحقیرآمیر 7 بر صفر شنبه شب تورینو مقابل آتالانتا در هفته بیست‌ویکم سری A ایتالیا جایگاه والتر ماتزاری را در تورینو به شدت متزلزل کرده و بازی فردا شب (سه‌شنبه) با میلان در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا آخرین فرصت این سرمربی 58 ساله برای حفظ جایگاهش در این تیم است، هر چند اخراج وی اجتناب‌ناپذیر است.

بر اساس گزارش این سایت ایتالیایی، جانی دبیاسی، چزاره پراندلی، لوئیجی دی‌بیاجیو و داویده بالاردینی گزینه‌های اصلی جانشینی والتر ماتزاری در تورینو هستند.

با وجود تکذیب فدراسیون فوتبال ایران؛ دبیاسی: در حال مذاکره در مورد جزئیات قراردادمان هستیمماجرای دبیاسی و تیم ملی؛ مربی کم‌افتخار اما پُرخبر/ «گزینه نافرجام» تمام نیمکت‌های خالی فوتبال ایران

تورینو در حال حاضر با 27 امتیاز در رده دوازدهم جدول رده‌بندی سری A ایتالیا قرار دارد.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط تورینو فدراسیون فوتبال ایران تیم ملی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تورینو فدراسیون فوتبال ایران تیم ملی تورینو فدراسیون فوتبال ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۰۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از گزینه هدایت ایران تا تبدیل به مدعی بهترین لیگ دنیا

به گزارش "ورزش سه"، آلبرتو جولیانی سرمربی تیم مودنای ایتالیا از اواخر فصل گذشته هدایت این تیم را بر عهده گرفت و تیمش را به پلی آف رساند و در این مرحله نیز برابر ترنتینو شکست خورد.

این مربی با تجربه که گزینه هدایت تیم ملی والیبال ایران نیز بود برای فصل آینده به دنبال بستن یک تیم قدرتمند است. آنها به همین منظور دست به خریدهای خیلی خوبی زده‌اند.

باشگاه مودنا در پست پاسور لوسیانو دچکو را خریداری کرده، در پست قطر پاسور پل بوچگر اتریشی جانشین ماکسیم ساپوژکف روس شده است، بوچگر فصل قبل یکی از امتیاز آورترین بازیکنان سری آ بود.

همچنین خوزه میگل گوتیرز کوبایی نیز از تارانتو راهی این تیم شد تا آلبرتو جولیانی سرمربی مودنا آرام آرام یک تیم مدعی قهرمانی را برای فصل بعد سوپر لیگای ایتالیا آماده کند.

همچنین گفتنی است، برونو رزنده پاسور برزیلی، عثمانی خوان تورنا و ماکسیم ساپوژکف از این تیم جدا شدند. البته این پایان نقل و انتقالات این باشگاه نیست و بازیکنان بزرگ دیگری نیز هدف این تیم هستند.

دیگر خبرها

  • گمانه‌زنی کارشناسان ایتالیایی درباره اخراج آلگری از یوونتوس
  • از افشین پیروانی بپرسید اوسمار بماند یا نه | او برای نیم‌فصل بهترین گزینه بود
  • در صورت جدایی از منچستریونایتد؛ اریک تن هاخ آماده جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • 3 گزینه اوسمار برای جانشینی کاپیتان پرسپولیس
  • پوچتینو محکوم به کسب سهمیه لیگ اروپا؛ هانسی فلیک گزینه جانشینی نیست
  • سه گزینه برای جانشینی کاپیتان پرسپولیس در قائم‌شهر
  • از گزینه هدایت ایران تا تبدیل به مدعی بهترین لیگ دنیا
  • اینتر، ناپولی و یوونتوس سه تیم علاقه‌مند به الساندرو بونجورنو
  • با وجود تساوی‌های متوالی، بولونیا در آستانه کسب‌ سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
  • میکا ریچاردز و گزارش فوتبال به سبک ایتالیایی ها و واکنش دل پیرو (زیرنویس فارسی)