Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حقوقی باشگاه تراکتور اعلام کرد آنتونی استوکس مشکلی برای بازی در پرسپولیس ندارد و محرومیتی متوجه باشگاه پرسپولیس نخواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مصطفی کاراندیش، معاون حقوقی باشگاه تراکتور تبریز  درباره پیوستن قطعی آنتونی استوکس به پرسپولیس و اینکه باشگاه تراکتور گفته بود این بازیکن با محرومیت مواجه خواهد شد، اظهار داشت: استوکس مشکلی برای عقد قرارداد با پرسپولیس ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیچ محرومیتی شامل حال باشگاه پرسپولیس نخواهد شد و اگر محرومیتی از سوی فیفا ابلاغ شود، متوجه خود بازیکن و تیم آدنا اسپور ترکیه است که این بازیکن فصل گذشته در آن تیم بازی کرده است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا صحبتی با باشگاه پرسپولیس داشته‌اند یا خیر؟ گفت: ما فقط یک نامه همان ابتدا زدیم که این بازیکن در فیفا پرونده باز دارد و اگر در آینده حکمی علیه این بازیکن صادر شد، از ما نخواهند که از شکایت‌مان عقب نشینی کنیم.

معاون حقوقی باشگاه تراکتور در خصوص اینکه این باشگاه مدعی بود بندی در قرارداد استوکس وجود دارد که تا چهار سال نمی‌تواند به هیچ تیم ایرانی بپیوندد گفت: اگر بندی در قرارداد باشد، وقتی تخلفی از سوی بازیکن صورت بگیرد و از قراردادش تخطی کند، فقط برایش خسارت در نظر گرفته می‌شود.  در قوانین داخلی خودمان هم به همین شکل است. وقتی بازیکن از بندهای قرارداد خود تخطی کند، مرجع قضایی، خسارت وارد شده به طرف مقابل را تعیین می‌کند و حکم به پرداخت خسارت صادر می‌کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: باشگاه تراکتور استوکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۰۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی زارعی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای در آئین واگذاری مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گفت: قبل از هر چیزی جا دارد بابت این واگذاری تبریک می گویم. فکر می‌کنم یک بیماری جهل ساله درمان شده. امیدوارم اتفاقات خوبی در آینده در انتظار دو باشگاه باشد.

او افزود: این جلسه در وزارت اقتصاد برگزار می‌شود و این نشان می‌دهد قرار است اتفاق نیکی در اقتصاد بیفتد. در جهان، صنعت ورزش چیزی نزدیک به دو درصد از بودجه کشور را به خود اختصاص می‌دهد. کشورهای حاشیه ما قرار است سه درصد اختصاص دهد. لازم است کشور ما هم روی این موضوع سرمایه گذاری لازم کند.

زارعی در ادانه تاکید کرد: با AFC چک کردم و اسناد مربوط به واگذاری دو باشگاه را ارسال کردم و خوشبختانه دیگر مشکلی نیست. امیدوارم بقیه نواقص هم برطرف شود تا دیگر مشکلی وجود نداشته باشد.

کد خبر 6087430 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • اوسمار: دریافت ۴ گل در فوتبال اصلا خوب نیست/ تمرکزم روی لیگ است نه تمدید قرارداد
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • عارف آقاسی مشکلی برای حضور در بازی با ذوب‌آهن ندارد
  • یحیی با «کریم» به تبریز می‌رود
  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • یحیی گل‌محمدی سکوتش را شکست؛ مشکلی برای کار ندارم و آماده خدمت به جوانان کشورم هستم!
  • AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟