Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مصطفی توکلیان پیش از ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به میزبانی سازمان صداوسیمای استان سمنان ضمن تشریح برنامه‌های صداوسیمای استان به مناسبت دهه فجر و انتخابات نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: شبکه استانی سمنان در چهار حیطه صدا، سیما، خبر و فضای مجازی فعالیت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در حوزه خبر برای نخستین بار پخش زنده راهپیمایی ۲۲ بهمن هم‌زمان با مرکز استان در سه شهرستان شاهرود، دامغان و گرمسار انجام می‌شود.

انقلاب اسلامی ایران یکی از بزرگ‌ترین حوادث قرن

مدیرکل صداوسیمای استان سمنان با تأکید بر لزوم تبلیغ آرمان‌های انقلابی و ترویج اندیشه‌های اسلامی در سیمای استان بیان کرد: پوشش خبری برنامه‌های دانشگاه‌ها، مدارس، حوزه‌های علمیه و دستگاه‌های اجرایی در دهه فجر ازجمله رویکردهای مهم این سازمان است.

توکلیان بابیان اینکه انقلاب اسلامی ایران یکی از بزرگ‌ترین حوادث قرن در جهان است، گفت: تهیه موشن گرافی در ۱۰ قسمت ازجمله برنامه این سازمان ویژه دهه فجر است که با موضوعات مختلفی ازجمله ۲۲ بهمن، پیروزی انقلاب و فجر نور منتشر می‌شود.

وی از تهیه و تنظیم چهار مورد نماهنگ سرودهای انقلابی از شبکه استانی سمنان خبر داد و اضافه کرد: پویش مردمی بهمن تماشایی، انتشار پادکست در فضای مجازی ازجمله برنامه مهمی است که واحد فضای مجازی این سازمان اجرا می‌کند.

تولید ۱۰ برنامه متنوع ویژه انقلاب اسلامی ایران در شبکه استانی سمنان

مدیرکل صداوسیمای استان سمنان با اشاره به اینکه بعضی از برنامه‌ها واحد صداوسیما به‌صورت اختصاصی برای ایام‌الله دهه فجر تهیه‌شده است، اعلام کرد: تعدادی از برنامه‌های صداوسیما که به‌صورت مداوم از شبکه استانی پخش می‌شود در دهه فجر با رویکرد و موضوعات مرتبط با این ایام تولید برنامه خواهند داشت.

توکلیان از تهیه و تولید ۱۰ برنامه متنوع ویژه انقلاب اسلامی ایران در شبکه استانی سمنان خبر داد و گفت: پخش فیلم‌های سینمایی و مستندهای تولیدی و سریال ۱۳ قسمتی با موضوع مرتبط با پیروزی انقلاب اسلامی ایران از دیگر برنامه‌های شاخص این سازمان ویژه دهه مبارک فجر است.

وی در ادامه بابیان اینکه اندیشه انقلاب اسلامی بعد از یک هزار و ۴۰۰ سال در ایران شکل گرفت و تبدیل به یک مکتب بزرگ در تاریخ جهان اسلام شد، خاطرنشان کرد: امروز انقلاب اسلامی بعد از ۴۱ سال به‌عنوان یکی از حوادث بزرگ قرن شناخته‌شده است.

تولید و تهیه برنامه‌های انتخاباتی در سیمای سمنان

مدیرکل صداوسیمای استان سمنان با تشریح برنامه‌های تلویزیونی این سازمان در حوزه انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برنامه‌های پرسمان هفته در این مدت ویژه انتخابات تولید می‌شود.

توکلیان با تأکید بر اینکه شرکت حداکثری مردم در انتخابات یکی از مهم‌ترین رویکردهای سازمان صداوسیما و شبکه استانی سمنان است، یادآور شد: انتشار موشن گرافی و تهیه برنامه دوربین مخفی انتخابات و تریبون آزاد در اطراف نماز جمعه با عنوان انتخابات و نحوه انتخاب صحیح از دیگر برنامه‌های شاخص انتخاباتی است.

کد خبر 4836437

منبع: مهر

کلیدواژه: صدا و سیمای مرکز سمنان دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی راهپیمایی 22 بهمن بارش برف دهه فجر بوشهر سیل سیستان و بلوچستان گرگان قزوین تعطیلی مدارس شهرکرد ایلام شیراز انتخابات 98 خطبه های نماز جمعه قاسم سلیمانی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۰۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی

رهبر انقلاب در پاسخ به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی درباره طرح «زندگی با آیه‌ها»: کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است؛ کار لازم ابتدایی فهم معانی کلام خداوند است.

دیگر خبرها

  • سمنان دهه کرامت میزبان خادمان رضوی با اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه است
  • خبر‌هایی از اجرای برنامه های بسیج سازندگی در میامی
  • ماجرای پخش بی‌بی‌سی از شبکه دو؛ اشتباه یا هک؟ +فیلم
  • (ویدیو) شبکه خبر ۲ صدا و سیما هک شد یا اشتباه فنی بود؟
  • شبکه خبر ۲ صدا و سیما هک شد؟ صدای بی بی سی فارسی روی پخش زنده!
  • ورزشی‌های چهاردهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • صدا و سیما مؤثرترین نقش را در ایجاد تمدن اسلامی دارد
  • از «بیژن نوباوه وطن» چه می‌دانیم
  • عکس/پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی
  • سوتی مجری زن صدا و سیما روی آنتن زنده + ویدئو