Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@13:57:25 GMT

محمدی: خوشحالم اولین گلم را در لیگ بلژیک ثبت کردم

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۰۳۴۴

محمدی: خوشحالم اولین گلم را در لیگ بلژیک ثبت کردم

مدافع چپ ایرانی تیم خنت از زدن گل نخست خود برای این تیم ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش ایسنا، خنت شنبه شب در هفته بیست و سوم لیگ یک بلژیک برابر خنک قرار گرفت و ۴ بر یک مهمانش را شکست داد. گل نخست را خنک در دقیقه ۱۶ به ثمر رساند اما میلاد محمدی که در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت در لحظات پایانی نیمه اول بازی را مساوی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اولین گل محمدی در لیگ بلژیک بود. میلاد محمدی که در لیگ روسیه توانست ۳ گل به ثمر برساند، حالا در اولین فصل حضور در لیگ بلژیک نیز توانست گلزنی کند.

محمدی درباره گلزنی در این دیدار گفت: خوشحالم که توانستم اولین گلم را برای تیمم به ثمر رساندم. برای مدافع‌ها خصوصا مدافعان چپ و راست گلزنی آسان نیست. من قبلا چند گل به ثمر رسانده بودم و حالا اولین گلم را برای خنت به ثمر رساندم و بابت این مساله خیلی خوشحال هستم. البته چیزی که هست فراتر از گلزنی از عملکرد خودم در این دیدار رضایت دارم چون توانستم انتظارات و خواسته‌های مربی تیمم را در زمین اجرا کنم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: میلاد محمدی تیم فوتبال خنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۰۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: به خاطر دوستانم در برزیل ناراحتم اما از برد پرسپولیس خوشحالم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اوسمار در نشست خبری بعد از بازی با نساجی گفت: قبل از صحبت در مورد بازی می خواهم در مورد سه موضوع حرف بزنم. تشکر می کنم از هواداران تیم مان که تیم را حمایت کردند و به هواداران نساجی هم تبریک می گویم که جو قشنگی در ورزشگاه درست کردند که این باعث می شود فوتبال قشنگ تر دیده شود.

وی افزود: از کسانی که چندین سال پیش در بازی پرسپولیس و شموشک جانشان را از دست دادند یادی کنم و ما کنارشان هستیم همیشه، به کسانی که در جنوب برزیل جان خود را ازدست دادند تسلیت می گویم زیرا بخاطر دوستانم ناراحتم اما بخاطر نتیجه و برد خوشحالم و از آنها یادی می کنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گلیسون برمر، استاد گلزنی با ضربه سر
  • بلانکو: خوشحالم به تیمم کمک کردم
  • بلانکو: خیلی خوشحالم، برای تیمم خوشحالم / فیلم
  • اوسمار: به خاطر دوستانم در برزیل ناراحتم اما از برد پرسپولیس خوشحالم
  • مدافع مورد علاقه تارتار و تکرار لحظه خاص (عکس)
  • مدافع سپاهان آماده یازدهمین کلین شیت (عکس)
  • عکسی متفاوت از بروکسل، پایتخت بلژیک
  • اینزاگی: خوشحالم که طارمی را جذب کردیم
  • اولین مصاحبه شهاب زاهدی با شبکه معروف ژاپنی
  • اولین مصاحبه زاهدی با شبکه معروف ژاپنی