Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@18:23:41 GMT

کاوانی به اتلتیکو می‌رود

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۰۵۷۶

کاوانی به اتلتیکو می‌رود

باشگاه منچستریونایتد برای جذب ادینسون کاوانی در ماه ژانویه تقاضایی رسمی به PSG ارائه داده ولی در پاسخ شنیده که ستاره اروگوئه‌ای راهی اتلتیکو مادرید خواهد شد.

به گزارش مشرق، با توجه به گزارش منتشر شده توسط اتلتیک، به نظر می‌رسد انتقال ادینسون کاوانی به اتلتیکو مادرید تا پیش از پایان مهلت نقل و انتقالات زمستانی یعنی روز جمعه در پیش رو قطعی  است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

گزینه جانشینی کاوانی در پاریسن ژرمن

کاوانی دیشب در جریان پیروزی 2-0 پاری سن ژرمن مقابل لیل در فهرست بازیکنان این تیم حضور نداشت. بر اساس ادعای اتلتیک، مدیریت باشگاه منچستریونایتد که تمایل زیادی به جذب ستاره اروگوئه‌ای دارد برای اینکه از آخرین روزهای باقی مانده از مهلت ماه ژانویه استفاده کند تقاضایی رسمی به باشگاه PSG ارائه کرده است.

این گزارش در ادامه مدعی است که بعد از رسیدن درخواست یونایتد به دفتر PSG این باشگاه فرانسوی در پاسخ به شیاطین سرخ اعلام کرده که کاوانی در راه اتلتیکو مادرید است و در نتیجه نمی‌تواند درخواست آنها را بررسی کند.

دیگو سیمئونه هم مثل سولسشر به دنبال تقویت تیم خود در خط حمله است و درست مثل همتای نروژی‌اش این روزها به شدت تحت فشار قرار دارد. اخیرا فوت مرکاتو مدعی شده بود که انتقال کاوانی به اتلتیکو قطعی شده و او به زودی در تستهای پزشکی این باشگاه اسپانیایی شرکت خواهد کرد.

منبع: ورزش سه

منبع: مشرق

کلیدواژه: هواپیمای اوکراینی سردار سلیمانی انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا کاوانی فوتبال پاریسن ژرمن لوشامپیونه اتلتیکو مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۰۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم

صفحه رسمی رئال مادرید ویدیویی از گل های برتر این باشگاه در تقابل های خارج از خانه با رئال سوسیداد را منتشر کرده است.

دانلود (7.2MB)

دیگر خبرها

  • رئال سوسیداد - رئال مادرید؛ ترکیب رسمی
  • ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه
  • گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم
  • طرح لو رفته از پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024 / عکس
  • طرح لو رفته از پیراهن اول اتلتیکو مادرید در فصل 25-2024
  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس
  • امباپه مغلوب وینی شد؛ رضایت به پست «شماره 9»
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد
  • شوکه‌کننده: ابتلای ستاره اتلتیکو به یک بیماری خطرناک
  • ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟ / فیلم