Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام جواد بهشتی پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: برنامه‌های مختلف دینی فرهنگی به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در حرم مطهر بانوی کرامت برای زائران و مجاوران حرم مطهر برگزار می‌شود.

وی گفت: یادواره بانوان شهیده به مناسبت شهادت حضرت فاطمه (س) با سخنرانی حجت‌الاسلام ولد عباسی و مداحی سیدمحمد جوادی ویژه بانوان زائر و مجاور حرم مطهر بانوی کرامت در شبستان امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه (س) اظهار داشت: این مراسم چهارشنبه ۹ بهمن هم‌زمان با عصر روز شهادت بانوی دو عالم رأس ساعت ۱۵ با قرائت قرآن کریم توسط یکی از قاریان بین‌المللی آغاز می‌شود و قبل از اذان نماز مغرب و عشا به کار خود پایان می‌دهد.

وی گفت: تعداد قابل توجهی از ارادتمندان به خاندان عصمت و طهارت از شهرهای مختلف کشور و از کشورهای مختلف دنیا طی روزهای اخیر به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) به حرم مطهر آمده و به زیارت مضجع شریف بانوی کرامت مشرف شده‌اند.

کد خبر 4836416

منبع: مهر

کلیدواژه: حرم حضرت معصومه قم بارش برف دهه فجر بوشهر سیل سیستان و بلوچستان گرگان قزوین تعطیلی مدارس شهرکرد ایلام شیراز انتخابات 98 خطبه های نماز جمعه قاسم سلیمانی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۰۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیاهپوشی حرم امام رضا (ع) به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع)

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) ششمین امام معصوم شیعیان، بارگاه منور رضوی در سوگ آن امام همام سیاهپوش شد.

به همین مناسبت پرچم گنبد و پوش ضریح به رنگ سیاه درآمده و کتیبه‌های مشکی رنگ حاوی عبارت‌هایی در سوگ شهادت آن حضرت در صحن‌های مختلف حرم نصب شده است.

کتیبه‌های مشکی رنگ با عباراتی مانند یا صادق آل محمد (ص)، در صحن‌های مختلف حرم مطهر رضوی جلوه نمایی می‌کند.

دیگر خبرها

  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در پیشوا برگزار شد
  • شهر کریمه اهل بیت(ع) سوگوار صادق آل محمد(ص) شد
  • هرمزگان میزبان ۳ گروه از خادمین حرم مطهر رضوی
  • سیاهپوشی حرم امام رضا (ع) به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع)
  • وداع با پیکر ۲ شهید گمنام در حرم حضرت معصومه(س)
  • برگزاری مراسم روز دختر با حضور دختران دانشجو در حرم بانوی کرامت
  • رهبر شیعیان کشور مالی به زیارت حرم حضرت معصومه(س) مشرف شد
  • رهبر شیعیان کشور مالی به زیارت حرم حضرت معصومه (س) مشرف شد
  • مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق (ع)در مازندران برگزار می شود