Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-26@03:47:29 GMT

رونمایی از سردیس شیخ اشراق توسط ظریف

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۱۰۳۰

رونمایی از سردیس شیخ اشراق توسط ظریف

ایران اکونومیست-وزیر امور خارجه کشور در نشست هم‌اندیشی حفاظت از اموال فرهنگی ملت‌ها و میراث جهانی از سردیس شیخ اشراق رونمایی کرد.

در حاشیه نشست هم‌اندیشی حفاظت از اموال فرهنگی ملت‌ها و میراث جهانی که با حضور مهمانان خارجی در مرکز همایش‌های کتابخانه ملی برگزار شد، وزیر امور خارجه کشورمان از سردیس شیخ اشراق رونمایی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در حاشیه این نشست پوریا عسگری استاد دانشگاه و حقوقدان بین‌الملل، گفت: حقوق بین الملل حاصل تجربه زیسته است. ما آزموده و خطا می‌کنیم و به اتفاقاتی می‌رسیم که ناگوارهستند. اگر به دوران جنگ‌ها برگردیم، مشاهده خواهیم کرد که در آن زمان علاوه بر حمله به نظامیان و غیر نظامیان سعی می‌کردند، میراث فرهنگى و اموال تاریخى ملت‌ها را به تاراج ببرند.

او افزود: در ماده یک کنوانسیون ١٩۵۴ لاهه، تعریفی ارائه شده که نشان می دهد آنچه ما امروز به عنوان اموال فرهنگی می‌شناسیم شامل اماکن مذهبی، همه موزه‌ها و کتابخانه‌ها می‌شود و نشان دهند این امر است که دید ما به اموال فرهنگی بسیار گسترده است.

باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها: سردیس

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سردیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۱۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرغامی: آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است/ حال مردم خوب است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز گزارشی که در جلسه دولت قرار دادم مورد تأیید همه وزرا و رئیس جمهور قرار گرفت، زیرا مردم دین دار هستند.

وی افزود: یک بخشی از جامعه تشخیص می‌دهد که به روزه داری بپردازند و سفر‌ها و گردشگری خود را به بعد از ماه مبارک رمضان موکول کنند.

ضرغامی گفت: وقتی مردم سفر می‌روند بالاخره در کنار همه مشکلاتی که دارند به گردشگری می‌پردازند نشان دهنده حال خوب مردم است.

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تأکید کرد: برخی از دستگاه آمار‌هایی ارائه می‌دهند که بسیار غلط است، همه آمار‌ها نشان دهنده افزایش گردشگری است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افتتاحیه برنامه های هفته سنه / سردیس استاد عباس کمندی رونمایی شد + فیلم
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص«هفته سنه» در سنندج/رونمایی از سردیس استاد عباس کمندی
  • سردیس استاد عباس کمندی در سنندج رونمایی شد
  • اقدامات لازم جهت حفظ اموال فرهنگی در بروجرد ضروری است
  • بررسی کاربرد فناوری‌های نوین درجلوگیری از آسیب‌های طبیعی به بنا‌های تاریخی
  • ضرغامی: حال مردم خوب هست که به سفر می‌روند
  • تقدیر وزیر میراث فرهنگی از سریال «نون خ»
  • ضرغامی: آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است/ حال مردم خوب است
  • نماینده مجلس: فرو نشست اصفهان جدی است؛ ابنیه تاریخی مورد آسیب قرار گرفته
  • نماینده مجلس: فرونشستِ اصفهان جدی است؛ وزیر میراث فرهنگی در حال انجام چه کاری است؟