Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله گفت: امروز دشمن ما از فرهنگ انقلاب اسلامی، جهادی و ایثار نوجوانان و جوانان ما متعجب مانده است که چطور جوان‌هایی که باید دراین سن دنبال خوشی و لذت خودشان باشند اینگونه از جان خود گذشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "راه آرمان" حجت‌الاسلام کمالی ظهر امروز در مراسم بدرقه بیش از 2 هزار دانش آموزان استان کرمان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اظهار کرد: همه ما عازم محل و مکانی هستیم که از آن به کربلای ایران تعبیر می شود و محل عروج انسان هایی است که خدواند آن ها برگزیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله تصریح کرد: دروسی که در مدارس می خوانیم مقدمه ای برای کلاس واقعی زندگی یعنی کلاس دینداری است و خداوند فرموده است که ازهمه شما حتی نوجوانان امتحان گرفته می شود.

حجت الاسلام کمالی بیان کرد: وقتی به مدرسه عشق یعنی دفاع مقدس نگاه کنید نوجوانان 13 ساله ای را می بینید که شاگردان ممتاز کلاس خدا شدند و نام آن ها تا ابد در دل ها ماندگار شد و نمونه بارز آن شهید علیرضا محمودی است که فقط 13 سال سن داشت ولی کارهای بزرگی انجام داده است که بهت همگان را به دنبال دارد.

وی افزود: شما دانش آموزان خوب  که درس بخوانید نمره 20 می گیرد و در اوج موفقیت خود در جشنواره خوارزمی رتبه ای کسب می کنید اما بعد از 30 سال دیگر نامی از شما وجود ندارد اما وقتی که در دروس خداوند متعال شرکت می کنید اگر توانستید نمره 20 را بگیرد خداوند مقامی به شما می دهد که برای همیشه ماندگار است.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله  خاطر نشان کرد: شهید علیرضا محمودی با همین سن کم، وصیت نامه ای نوشته است که 50 فراز دارد و هر کسی این وصیت نامه نوجوان 13 ساله را می خواند می گوید این افسانه است و یک نوجوان نمی تواند این حرف ها را نوشته باشد.

حجت الاسلام کمالی ادامه داد: شهید علیرضا محمودی شخصی بود که بعد از زخمی شدن در عملیات، از آمبولانسی که او را به عقب برمی گرداند فرار می کند و دوباره به منطقه عملیات باز می گردد و آن جا به درجه رفیع شهادت نائل شد و این شجاعت از یک نوجوان 13 ساله مثال زدنی است.

وی با بیان اینکه این نوجوان با خدا عشق بازی کرد ومحور وکارگردان زندگی خود را خدا قرار داد، عنوان کرد: اگر با خدا بتوانید معامله کنید مقام بزرگی به نام شهادت به شما  می دهد  و برای همیشه زنده می مانید و در نزد خدا روزی می خورید و این وعده خداوند است.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله  در ادامه به فرازی از وصیت نامه شهید "علیرضا محمودی" اشاره کرد و گفت: علیرضا محمودی در بخشی از وصیت نامه خود نوشته است که « خدایا تو به من خط زیبا دادی، یک روز استادم دیر سر کلاس آمد و من از این فرصت استفاده کرده و با نوشتن مطلبی رو تخته، خطم را بهرخ هم کلاسی هایم کشیدم و و در این زیبایی از تو اسمی نیاوردم و از این بابت به تو پناه می آورم.»

حجت الاسلام کمالی در پایان مطرح کرد: از قبیل حسین فهمیده ها در جبهه زیاد داشتیم و بیش از35 هزار دانش آموز شهید تحویل جامعه دادیم و امروز دشمنان ما از فرهنگ انقلاب اسلامی، جهادی و ایثار نوجوانان و جوانان ما متجب مانده است که چطور جوان هایی که باید دراین سن دنبال خوشی و لذت خودشان باشند این گونه از جان خود گذشتند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۱۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران

رضا علیجانی با اشاره به تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران اظهار کرد: پیکر مطهر این شهدا طی روزهای گذشته در منطقه عملیاتی فکه در جغرافیای شهرستان دهلران پیدا شده است.

وی افزود: این شهدا سال ۱۳۶۲ در عملیات والفجر یک به شهادت رسیده اند.

علیجانی ادامه داد: این شهدای تازه تفحص شده همگی دارای پلاک هویتی هستند.

وی یادآور شد: پیکر مطهر این شهدا به معراج شهدای تهران برای تشخیص هویت، آزمایشات تخصصی دی.ان.ای و استان محل اعزام فرستاده می شود.

 ۹۲ شهید گمنام در ۴۲ یادمان استان ایلام مدفون هستند.

استان ایلام دارای بیش از سه هزار شهید، ۱۱ هزار جانباز و ۳۰۰ آزاده است که در مقایسه با کل جمعیت استان در دهه ۶۰ (۲۵۰ هزار نفر) بیشترین تعداد ایثارگر کشور متعلق به ایلام است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت، هدف دشمنان انقلاب
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی