Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@17:32:13 GMT

با رفتن اسکوچیچ شرایط سخت ‌می‌شود

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۱۶۲۷

با رفتن اسکوچیچ شرایط سخت ‌می‌شود

ایسنا/خوزستان کاپیتان تیم فوتبال نفت آبادان با اشاره به حضور اسکوچیچ پس از بازی با نفت مسجدسلیمان در رختکن، گفت: او در حالی‌که بسیار ناراحت بود، گفت به دلیل مشکلات خانوادگی و بیماری نمی‌تواند به کار خود ادامه دهد و باید کلا از ایران برود زیرا به دلیل مشکلات خانوادگی، فشار زیادی روی او است.

مسلم مجدمی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص شکست صنعت نفت آبادان در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال کشور برابر نفت‌مسجدسلیمان، اظهار کرد: از همان نیمه اول بازی را بد شروع کردیم و متاسفانه در دقایق پایانی این نیمه، یک گل هم دریافت کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم، بازی را خوب شروع کردیم و موقعیت‌هایی برای گلزنی داشتیم که از دست رفتند. به نظرم اگر نیمه اول، آن گل دیرهنگام را دریافت نمی‌کردیم، می‌توانستیم در نیمه دوم جبران کنیم.

وی بیان کرد: برخی مواقع نیز ممکن است یک تیم در شرایط خودش نباشد و بازی  با نفت مسجدسلیمان هم، روز ما نبود و با دو گل شکست خوردیم. امیدوارم در دیدارهای آینده بتوانیم این نتیجه را جبران کنیم.

بازیکن تیم فوتبال نفت آبادان در خصوص خداحافظی دراگان اسکوچیچ نیز گفت: اسکوچیچ پس از بازی به رختکن آمد و از بازیکنان خداحافظی کرد که ما شوکه شدیم زیرا پیش از این حرفی در خصوص خداحافظی او وجود نداشت.

وی ادامه داد: اسکوچیچ در حالی‌که بسیار ناراحت بود، به ما گفت به دلیل مشکلات خانوادگی و بیماری نمی‌تواند به کار خود ادامه دهد. البته او دلیل اصلی خداحافظی‌اش را مشکلات خانوادگی عنوان کرد و گفت باید کلا از ایران برود زیرا به دلیل مشکلات خانوادگی، فشار زیادی روی او است.

مجدمی خاطر نشان کرد: اسکوچیچ پس از بازی نیز همراه تیم به آبادان برگشت و نمی‌دانم چه زمانی قرار است به کشورش برگردد. البته او قبلا هم استعفا داده بود و باشگاه تلاش کرده بود که او بماند.

وی بیان کرد: رفتن اسکوچیچ صد درصد روی روند تیم تاثیر می‌گذارد زیرا با این مربی، کارمان را خوب شروع کردیم و اکنون در حال شناخت کامل از یکدیگر بودیم که متاسفانه تصمیم به جدایی گرفت.

کاپیتان فوتبال نفت آبادان گفت: اگرچه روز گذشته برابر نفت مسجدسلیمان شکست خوردیم، اما در همان رده چهارم جدول باقی ماندیم و اکنون برای کسب نتایج بهتر به حمایت هواداران‌مان نیاز داریم. با رفتن اسکوچیچ شرایط سخت می‌شود ولی تلاش‌مان را می‌کنیم. باشگاه نیز باید هر چه سریع‌تر تکلیف سرمربی را مشخص کند تا این موضوع در روند تیم تاثیر بدی نگذارد. بازی سختی با پرسپولیس داریم و امیدوارم تصمیماتی گرفته شود که شرایط بهتر شده و امتیاز این بازی را از دست ندهیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان تیم فوتبال نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۱۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال

سازمان لیگ بسکتبال ایران، برنامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا،‌ پس از صعود تیم طبیعت تهران و با توجه به مشخص شدن چهارمین تیم مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال ایران، سازمان لیگ برنامه کامل بازی‌های این مرحله را اعلام کرد.

طبق برنامه‌ای که پیش از اتمام مرحله یک چهارم نهایی برای مرحله نیمه‌نهایی اعلام شده بود، تیم‌های مهرام تهران و شهرداری گرگان دو بازی خود را در مرحله نیمه‌هایی انجام دادند که هر دو بازی را شهرداری برد و سری را دو بر صفر از مهرام پیش افتاد.

دو بازی عقب افتاده این مرحله هم باید میان تیم‌های طبیعت تهران و ذوب‌آهن اصفهان در روزهای هشتم و دهم اردیبهشت برگزار شود. به این ترتیب برنامه کامل مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات به شرح زیر اعلام شد:

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تساوی کسل کننده ملوان و سایپا در نیمه اول
  • شکست تیم ملی ایران برابر ازبکستان در نیمه اول
  • تایلند فینالیست شد/ حذف تاجیکستان در ضربات پنالتی
  • باید در هر دو نیمه با صلابت بازی کنیم/ تفکر ما باید جهانی باشد
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد
  • صالح: دیدار با قرقیزستان بهترین بازی تیم ملی فوتسال بود
  • دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۱ اول ( قسمت 1 فصل 3 پدرخوانده ) با حجم نیمه رایگان
  • ازبکستان 2 - 1 ویتنام، چهارمین سهمیه جام جهانی
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • پرسپولیس سوگلی آقایان است؛ استقلال کمر خم نمی‌کند!