Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی الریان قطر تاکید کرد تیمش اشتباهات قبل را برطرف کرده است تا بتواند برابر استقلال نتیجه بگیرد.

به گزارش ایسنا، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا دو تیم الریان و استقلال برابر هم به مصاف هم می‌روند. دیگو آگیره سرمربی تیم الریان قبل از دیدار تیمش برابر استقلال گفت:‌ بازی با استقلال هم دیدار بسیار سخت و هم مهمی برای ما محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه بازیکنان تیم الریان یکدل و هم قسم شده‌اند که بتوانیم به مرحله گروهی لیگ قهرمانان برسیم. من به بازیکنانم ایمان داور و باور دارم که می‌توانیم به این مهم برسیم. امیدوارم در پایان بازی این تیم ما باشد که به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا می‌رسد.

او در ادامه صحبت‌های خود و با اشاره به یاسین، بازیکن الجزایری خود گفت: اشتباهاتی را که در بازی‌های قبلی داشتیم مرتفع کردیم و الان به توازن خوبی در تیم خود رسیده‌ایم. می‌دانم که همه نگاه‌ها در تیم ما به یاسین است. او بازیکن بزرگی است. در تیم ما همه برای هم بازی می‌کنند و یاسین نیز در خدمت تیم است. باید از این موقعیت استفاده کنیم تا راهی مرحله گروهی لیگ قهرمانان شویم.

 انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: الریان قطر تيم فوتبال استقلال تهران ليگ قهرمانان آسيا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۱۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وینگر پرتغالی تراکتور: می‌توانستیم استقلال را شکست دهیم

وینگر پرتغالی تراکتور معتقد است تیمش می‌توانست استقلال را شکست دهد.

به گزارش ایسنا، ریکاردو آلوز پس از بازی با استقلال اظهار کرد: به نظرم عملکرد خوبی داشتیم، صادقانه می‌گویم که می‌توانستیم سه امتیاز بازی را بدست آوریم. متاسفانه نتوانستیم پیروز شویم.

او درباره اینکه نتوانست در این مسابقه پاس گل بدهد، عنوان کرد: دلیلی ندارد، من به پاس گل دادن یا ندادن فکر نمی‌کنم و تنها با برد تراکتور خوشحال می‌شوم. من اینجا هستم که به تیم کمک کنم.

آلوز در مورد اینکه تعداد هواداران این تیم در بازی امروز نسبت به گذشته کمتر بودند، گفت: طبیعی است زیرا ما آنچنان خوب نبودیم ولی ما نهایت توانمان را می‌گذاریم. ما می‌خواهیم نتیجه‌ای که هواداران می‌خواهند را کسب کنیم. از آنها عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم در بازی‌های آینده هواداران بیشتر نیز بیایند زیرا که ما یک خانواده هستیم. ما به همدیگر نیاز داریم.

وینگر پرتغالی تراکتور درباره بازی جام حذفی گفت: من بازی به بازی فکر می‌کنم، اینکه سه امتیاز بازی‌ها را بدست آوریم و بهتر شویم. ما برای رسیدن به آسیا و صعود در جدول به پیروزی نیاز داریم و اکنون نیز روی بازی با فولاد تمرکز کرده‌ایم.

آلوز در رابطه با جدایی خمس گفت: این تصمیم با باشگاه است. من نظری ندارم و به مربی جدید خوش‌آمد می‌گویم. بابت زحمات خمس از او تشکر می‌کنیم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!
  • ورزشگاه آزادی، قتلگاه مهمانان پرسپولیس و استقلال
  • لشکر شکست ناپذیر لورکوزن، رم را هم فتح کرد/ آتالانتا در مارسی مساوی گرفت + فیلم
  • صعود عالمیان به مرحله سوم گرند اسمش عربستان با شکست حریف مطرح اروپایی
  • اولین واکنش امباپه به شکست از دورتموند
  • وینگر پرتغالی تراکتور: می‌توانستیم استقلال را شکست دهیم
  • نوازی: باید تراکتور را شکست می‌دادیم
  • جام حذفی ایران؛ از درخشش کرمانی‌ها تا شکست‌ناپذیری مس رفسنجان
  • رئال مادرید و کسب ۴ تساوی پیاپی برای اولین‌ بار در لیگ قهرمانان اروپا
  • شگفتی بزرگ: سه قهرمان آسیا حذف شدند