Web Analytics Made Easy - Statcounter

از مدت ها قبل افرادی که قصد شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال داشته اند، فعالیت های خود را برای رایزنی بین اعضای مجمع آغاز کرده اند.

طرفداری- از هشتم تا 20 بهمن ثبت نام برای انتخابات فدراسیون فوتبال آغاز می شود.

به گزارش فارس، از مدت ها قبل افرادی که قصد شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال داشته اند، فعالیت های خود را برای رایزنی بین اعضای مجمع آغاز کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از این نفرات شهاب الدین عزیزی خادم است. او در اواخر دور اول مدیریت علی کفاشیان در فدراسیون وارد فوتبال شد و در دور دوم مدیریت کفاشیان هم در فدراسیون بود اما در زمان انتخاباتی که مهدی تاج رئیس فدراسیون شد، ثبت نام کرد تا وارد این کارزار شود اما در آستانه انتخابات به دلایلی از حضور منع شده و نتواند وارد انتخابات شود.

اکنون او برای دور جدید انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال فعالیت گسترده خود را آغاز کرده است و تلاش دارد که به خواسته خود برسد. او در تلاش است تا بتواند نظر گروه ها و طیف های مختلف را جلب کند که باید دید در روزهای آینده چه تحولاتی رقم می خورد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۲۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا

نشست خبری انتخاباتی تعدادی از کاندیداهای زن دومین دوره انتخابات مجلس دوازدهم در محل خبرگزاری دانشجویان ایران برگزار شد.

به گزارش ایسنا، تعدادی از کاندیداهای انتخابات دومین دوره مجلس دوازدهم از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس با حضور در خبرگزاری دانشجویان ایران در نشست خبری به تشریح برنامه‌های خود پرداختند.

ادامه دارد

دیگر خبرها

  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • زارعی: سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا در سال ۲۰۲۴ تغییری نکرده است
  • معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • رایزن فرهنگی جدید ایران در کاراکاس فعالیت خود را آغاز کرد
  • اخبار سیاسی ۸ اردیبهشت؛ رقابت‌ها برای ریاست مجلس/تحلیل‌ها از خیزش دانشجویان آمریکایی
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • آغاز نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی ایران
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران