Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم امامی  روز یکشنبه  با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس در اسفند امسال اظهار داشت: مدیران ادارات نباید اجازه دهند از امکانات دولتی برای تبلیغات انتخاباتی استفاده شود. 

وی با اشاره به اینکه دستور آغاز انتخابات مجلس شورای اسلامی دهم آذرماه با ثبت نام داوطلبان به صورت رسمی شروع شده است، از مدیران اجرایی خواست تا اصل بی طرفی را در انتخابات با دقت و وسواس زیاد رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امامی  اضافه کرد: برای برگزاری انتخاباتی باشکوه از تمام بسترهای لازم استفاده خواهد شد و مدیران اداری از لحاظ امکانات لجستیکی، نرم و سخت افزاری و نیروی انسانی ملزم به همکاری کامل با ستاد انتخابات هستند.

رییس ستاد انتخابات شهرستان نیر یادآور شد: مدیران ضمن دعوت از مردم برای حضور در صحنه انتخابات و مشارکت در این آزمون بزرگ، در هیچ شرایطی نباید در زمان اداری له یا علیه نامزدهای انتخاباتی صحبت یا فعالیتی کنند.

او با بیان اینکه طبق ماده ۱۱ قانون انتخابات همه مسوولان مکلف هستند تا در راستای برگزاری سالم انتخابات تلاش کنند، اظهار داشت: همه عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی برای افزایش مشارکت سیاسی در انتخابات مجلس یازدهم تلاش و زمینه پویایی و نشاط انتخاباتی را فراهم کنند.

وی با تاکید بر حفظ انسجام و اتحاد در این شهرستان بیان کرد: نامزدهای انتخاباتی از اقدام‌ و سخنان تفرقه‌آمیز که موجب خدشه‌دار شدن وحدت می‌شود در ایام تبلیغات انتخاباتی اجتناب کنند.

برچسب‌ها فرمانداری نير انتخابات مجلس شورای اسلامی اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرمانداری نير انتخابات مجلس شورای اسلامی اردبیل فرمانداری نير انتخابات مجلس شورای اسلامی اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۲۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه شماره یک ستاد انتخابات کشور / مهلت تبلیغات کاندیداهای مجلس اعلام شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره یک اعلام کرد تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از بامداد ۱۳ اردیبهشت به مدت یک‌هفته آغاز می‌شود.

آنگونه که تسنیم روایت کرده، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

به آگاهی مردم شریف ایران اسلامی و تمامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می رساند، در اجرای ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، فعالیت‌های تبلیغاتی کلیه نامزدهای واجد شرایط از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۲/۱۳ آغاز و در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۲/۲۰ پایان می‌یابد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901779

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس از فردا در کرمانشاه
  • فردا تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز می‌شود
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا
  • اطلاعیه شماره یک ستاد انتخابات کشور / مهلت تبلیغات کاندیداهای مجلس اعلام شد
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از امشب آغاز می‌شود
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از بامداد فردا آغاز می‌شود
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا آغاز می‌شود
  • تبلیغات نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه کرمانشاه از فردا آغاز می‌شود
  • آغاز تبلیغات انتخاباتی از فردا در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • ۱۳ اردیبهشت آغاز تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس