Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@09:39:21 GMT

شادی پایان سال را با نیازمندان تقسیم کنید

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۲۲۶۰

شادی پایان سال را با نیازمندان تقسیم کنید

ایسنا/بوشهر مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به فرا رسیدن عید نوروز، گفت: باید تلاش کنیم که با دستگیری از فقرا و نیازمندان در ایام پایانی سال بتوانیم شادی را مهمان این خانواده‌ها کنیم.

احمد لطفی پیش از ظهر امروز در نشست هم اندیشی ستاد خیر و نیکوکاری که با حضور خیران و مراکز نیکوکاری با تاکید بر ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری اظهار کرد: یکی از وظایف مهم این نهاد ترویج فرهنگ انفاق و احسان در جامعه و استفاده از دریای عظیم مردمی در راستای خدمات رسانی افزون‌تر به ولی نعمتان جامعه اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی نقش خیران را به عنوان سفیران نیکوکاری در ترویج فرهنگ انفاق و احسان مهم عنوان کرد و گفت: اقشار آسیب‌پذیر استان هواره نیازمند یاری‌رسانی خیرانی هستند که در این عرصه با گسترش و نهادینه‌شدن احسان و نیکوکاری در بین آحاد مختلف مردم می‌توان شاهد کاهش مشکلات و مسائل زندگی آنها باشیم.

این مسئول با اشاره به تاثیر روحیه معنوی نیکوکاران در رسیدگی به امور نیازمندان گفت: در بحث مشارکت همگانی برای پرداخت صدقه، زکات، کمک به ایتام و نیازمندان همواره باید معنویت مدنظر باشد تا آحاد مختلف مردم به این امر تشویق شوند.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به تلاش برای تامین بسته ارزاق شب عید مددجویان تحت حمایت گفت:بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته تلاش می شود در جشن نیکوکاری که در ماه پایانی سال برگزار می شود با استفاده از ظرفیت مردم خیّر و نیکوکار ارزاق شب عید نیازمندان تامین شود.

لطفی با قدردانی از مشارکت همه جانبه مردم و خیران هم استانی در جشن احسان و نیکوکاری درخواست کرد: با توجه به اینکه خانوار های مددجو در شب عید چشم انتظار کمک هستند، برای تامین سبد حمایتی آنان کمیته امداد را یاری رسانند تا با دستگیری از فقرا و نیازمندان در ایام پایانی سال بتوانیم شادی را مهمان این خانواده‌ها کنیم.

وی تاکید کرد: سیستم آنی پرداخت شیوه‌ای جدید برای پرداخت آسان و سریع کمک‌های نقدی مردم برای رفع مشکلات نیازمندان راه اندازی شده که برهمین اساس مردم و خیران استان می‌توانند از طریق شماره گیری کد #۰۷۷*۸۸۷۷* کمک‌های خود را پرداخت کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كميته امداد نيكوكاري کمیته امداد استان بوشهر نيازمندان لطفي نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۲۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد

مدیرکل زندان‌های فارس از کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین برای آزادی زندانیان غیرعمد در استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، اسحاق ابراهیمی، اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان 16 جشن گلریزان در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه استان برگزار شد که در این جشن‌ها، خیران کمک‌های خود را جهت آزاید زندانیان جرایم غیرعمد ارائه کردند.

وی افزود: در نتیجه این جشن‌ها که با حضورر و استقبال ارزشمند جامعه خیرینت و مسئولان محلی و استانی همراه بود، بیش از 44 میلیارد و 500 میلیون تومان توسط خیران و نیک اندیشان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد پرداخت شد.

رئیس ستاد دیه استان با بیان اینکه در سال گذشته بیش از 650 زندانی جرایم غیرعمد از زندان‌های فارس با کمک خیران آزاد شده‌اند، افزود: در حال حاضر بیش از 950 زندانی جرایم غیر عمد مالی در زندان‌های استان حضور دارند که چشم انتظار کمک مردم عزیز هستند.

وی دومین مرحله از پویش سهم من 40 را نیز مورد استقبال مردم توصیف کرد و گفت: بیش از 6000 هزار تراکنش تاکنون انجام و نزدیک به 7 میلیون تومان در این حوزه جمع آوری شده است، ضمن اینکه شهروندان و هم استانی‌های عزیز در جریان باشند، کمک‌های هر نفر 40 هزار تومانی آنان به تعداد اعضای خانواده، می‌تواند زمینه آزادی کل زندانیان جرایم غیرعمد را فراهم سازد و این برگ زرینی در تاریخ اجتماعی مردم فرهیم، نوع دوست و فرهنگ‌ساز استان خواهد بود.

به گزارش تسنیم شماره کارت 6104337770030961 بنام ستاد دیه استان فارس آماده دریافت کمک‌های مردم شریف براغی آزرادی زندانیان جرایم غیر عمد استان و اهدائ شادی به خانواده‌های بی پناه آنان است. افرادی که از سر اتفاق و بدون انگیزه مجرمانه به زندان افتاده اند خود و خانواده هایشان از تبعات در رنج هستند.

انتهای پیام/424/

دیگر خبرها

  • (عکس) شادی خاص سردار آزمون بعد از بازی عجیب رم
  • عکس‌| شادی ویژه سردار از برد دراماتیک رم
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد
  • ضرورت تقسیم کار برای تحقق شعار سال
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • بستر مشارکت در تصمیم‌گیری‌ها برای خیران فراهم شود
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی