Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام غلامرضا قندهاری روز دوشنبه در نشست با اصحاب رسانه در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان به مناسبت اعلام برنامه‌های دهه فجر، ابراز داشت: تئاتر خیابانی در شهرهای سمنان، شاهرود، دامغان، گرمسار، سرخه و آرادان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: نمایش «جابر» با موضوع نقش زنان در انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های شاخص گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دهه فجر امسال در استان سمنان است که از پانزدهم تا هجدهم بهمن امسال در ۲ نوبت صبح و بعدازظهر در سالن شهید مطهری شهر سمنان به روی صحنه می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان خاطرنشان کرد: ۲ هزار و ۵۰۰ عنوان برنامه برای گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی در دهه فجر امسال در استان برنامه‌ریزی شده است.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از برنامه‌های شاخص استان سمنان در دهه فجر امسال، برگزاری مراسم در مسجدهای استان با عنوان «۱۰شب، ۱۰مسجد» است.

قندهاری یادآور شد: برگزاری پویش مردمی «سردار سلام»، برگزاری ایستگاه نقاشی کودکان  با عنوان «من یک سردارم» در شاهرود، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری همایش‌ با عنوان های مختلف و راه‌اندازی کاروان انقلاب،  از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای دهه فجر امسال است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن از مهمترین برنامه‌های گرامی‌داشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است که حضور پرشور مردم مشتی محکم بر دهان دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

تاریخ نهضت اسلامی مردم ایران به رهبری امام خمینی (ره) در ۲۲بهمن ۱۳۵۷ به نقطه عطف خود رسید و سرانجام مبارزات مردم مسلمان به بار نشست و پادشاهی ۲ هزار و ۵۰۰ ساله و ظلم و استبداد بیش از ۵۰ ساله رژیم پهلوی در ایران، ریشه کن و به خواست الهی حکومت جمهوری اسلامی تأسیس شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 انقلاب جمهوری اسلامی دهه فجر کودکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۲۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| ادعای مضحک مجری BBC و واکنش مهمان برنامه

دریافت 7 MB

دیگر خبرها

  • «هلال» و دنیایی که از خرده فرهنگ می‌سازد
  • ۳۰ عنوان ویژه برنامه هفته هلال احمر در استان سمنان برگزار می‌شود
  • استان سمنان در فهرست شهرهای پر تنش آبی کشور
  • فیلم| ادعای مضحک مجری BBC و واکنش مهمان برنامه
  • دیدار مسئولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب تا ساعتی دیگر
  • دیدار مسوولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • دیدارمسوولان وکارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • سمنان دهه کرامت میزبان خادمان رضوی با اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه است
  • محلات میزبان جشنواره منطقه‌ای تئاتر خیابانی
  • کارگاه عکاسی «حاکی» حوزه هنری انقلاب اسلامی شاهرود افتتاح شد