Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@10:45:31 GMT

تیم پزشکی بسیج به روستاهای بخش چنگ الماس اعزام شد

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۲۳۰۴

تیم پزشکی بسیج به روستاهای بخش چنگ الماس اعزام شد

ابوالفضل خدامرادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای اجرای طرح شهید رهنمون و محرومیت زدایی درمانی با همکاری سپاه ناحیه مقاومت بیجار این تیم جهادی پزشکی و دندانپزشکی به بخش چنگ الماس اعزام شده است.

وی افزود: این تیم متشکل از پزشک عمومی، دندانپزشک، دستیار دندانپزشک، تکنسین دارویی، جراح متخصص چشم پزشک، متخصص زنان، زایمان، ماما و جراح عمومی است که با حضور در روستاهای بخش چنگ الماس به ساکنان این روستاها خدمات رایگان درمانی و پزشکی ارائه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدامرادی با اشاره به خدمات بسیج جامعه پزشکی اضافه کرد: از مهمترین اهداف بسیج جامعه پزشکی خدمت به مردم مناطق محروم و ارائه خدمات پزشکی و درمانی رایگان است که اجرای این برنامه‌ها تدبیر هوشمندانه‌ای است و موجب افزایش امید در جامعه بویژه مردم محروم منطقه می‌شود.

او یادآور شد: در این برنامه که به مدت چهار روز برگزار خواهد شد بیش از ۱۸ نفر کادر درمانی و پزشکی متخصص حضور دارند و به صورت رایگان اقدام به ویزیت و درمان بیماران روستاهای محروم این بخش می‌کنند.

این گروه جهادی ضمن خدمت در حوزه بهداشت و درمان مردم با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیجار در راستای تامین جهیزیه برای خانواده‌های نیازمند و تامین سایر نیازهای مردم ۲۰ میلیارد ریال هزینه خواهد کرد.

شهرستان ۸۹ هزار نفری بیجار در ۱۴۲ کیلومتری شرق شهر سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 استان کردستان پزشک متخصص حوزه بهداشت و درمان خانواده زایمان قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۲۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر بهرام عین اللهی در حکمی، دکتر مسعود صالحی شهستان استاد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان را به عنوان «سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل» منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

دکتر مسعود صالحی شهستان

استاد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان

«خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید، در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل» منصوب می ‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه کنید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فساد ستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

توفیق جنابعالی و همکاران محترمتان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.»

پیش از این دکتر هادی میرزایی مسؤولیت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل را برعهده داشت.

کد خبر 6093030

دیگر خبرها

  • خدمات پزشکی رایگان به ساکنان محمد شهر کرج
  • رایگان شدن درمان کودکان تا ۷ سال سرمایه‌گذاری برای آینده است
  • درمان رایگان هدیه به کودکان
  • «خدمات رایگان درمانی» برای تمام کودکان/ مشوق‌های طرح جوانی جمعیت
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به معلمان در مراکز درمانی یزد
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • ۱۳ میلیارد تومان خدمات ارائه شده توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی
  • آغاز درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در خراسان شمالی
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر