Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و پارک سوارهای پایتخت، کاهش تقاضای سفرهای درون شهری، کاهش آلودگی هوا و صوت، کاهش هزینه حمل و نقل را از دیگر اهداف راه‌اندازی نخستین پایانه اقماری عنوان کرد.

امیرحسین صدیقی گفت: این پایانه به صورت پایلوت از حدود ۴۰ روز گذشته مورد بهره برداری قرار گرفته تا نتایج و دستاوردهای آن بررسی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این پایانه احداث شد تا بخشی از سفرها را پوشش دهد و مسافران مجبور نباشند مسافت زیادی را برای آغاز سفر تا پایانه‌های غرب، شرق و جنوب طی کنند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و پارک سوارهای شهر تهران بیان کرد: در کنار این مهم، بحث استفاده از تکنولوژی مدرن و ارائه‌ خدمات مطلوب به مسافران بین شهری از دیگر اهداف راه اندازی پایانه اقماری «علم و صنعت» است.

صدیقی افزود: پایانه‌های اقماری، پایانه‌های کوچک و محلی هستند که حرکت اتوبوس بین شهری از آن محل و با زمان توقف کوتاه امکانپذیر است.

نخستین پایانه اقماری پایتخت «علم و صنعت» هشتم بهمن با حضور سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری و مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهر تهران افتتاح می‌شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 آلودگی هوا پایتخت حمل و نقل حمل و نقل و ترافیک شهرداری صنعت قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۲۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا میادین میوه و تره بار شهرداری تهران تعطیل است

به گزارش همشهری آنلاین؛ روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با صدور اطلاعیه‌ای، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) اعلام کرد که روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه همه میادین و بازارهای میوه و تره بار تعطیل است.

کد خبر 848731 منبع: برنا برچسب‌ها شهردارى تهران سازمان میادین میوه و تره‌بار تهران

دیگر خبرها

  • تکلیف‌نامه شهرداری تهران برای پارک‌های پایتخت چه می‌گوید؟
  • ماجرای کاشت ساختمان در پارک‌های تهران
  • آغاز فعالیت سامانه ناپایدار همرفتی و وزش شدید باد از فردا
  • درخت کشی در تهران؛ چرا شهرداری به دنبال قطع درختان است؟
  • درخت کشی در تهران
  • کاشت ساختمان در پارک‌های تهران؛ ممنوع یا مجاز؟
  • آغاز بکار بنیاد خیریه برنا در استان سمنان
  • چرا در تهران قدیم خودروها وسط خیابان پارک می‌کردند؟
  • شهرداری حصار‌کشی در پارک لاله را متوقف می‌کند؟!
  • فردا میادین میوه و تره بار شهرداری تهران تعطیل است