Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@19:45:42 GMT

همایش ملی یاوران انقلاب در یاسوج برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۳۴۹۲

همایش ملی یاوران انقلاب در یاسوج برگزار می شود

هادی زارع پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مکان برگزاری این همایش ملی سالن پوریای ولی است و زمان آغاز آن نیز ساعت ۱۰ صبح خواهد بود.

وی افزود: این همایش ملی به همت سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد و با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: لازم است که مدیران مدارس پیشتاز دوره متوسطه دوم استان برای برگزاری هر چه بهتر و باشکوه تر این همایش ملی در یاسوج تلاش، اقدام و همت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زارع پور عنوان کرد: دانش آموزان پسر و دختر پیشتاز مقطع تحصیلی متوسطه دوم کهگیلویه و بویراحمد با لباس های فرم پیشتازان سازمان دانش آموزی در این همایش ملی حضور یابند.

وی ابراز داشت: بمناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ۴۱ نفر از مدیران و مربیان مرد و زن مدارس پیشتاز دوره متوسطه دوم کهگیلویه و بویراحمد که همکاری لازم را با سازمان دانش آموزی استان به ویژه در برنامه های ایام الله دهه فجر امسال داشته اند در این همایش ملی تجلیل می شوند.

زارع پور گفت: همایش ملی یاوران انقلاب همه ساله بمناسبت بزرگداشت ایام الله دهه فجر و همزمان با سراسر کشور با حضور دانش آموزان پیشتاز مقطع تحصیلی متوسطه دوم کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار می شود.

وی اظهار داشت: پیش بینی می شود که حدود ۲ هزار دانش آموز پسر و دختر پیشتاز دوره متوسطه دوم کهگیلویه و بویراحمد در همایش ملی یاوران انقلاب امسال این استان شرکت کنند.

افزون بر ۱۶۱ هزار دانش آموز پسر و دختر مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می کنند.

برچسب‌ها پیروزی انقلاب اسلامی ایران کهگیلویه وبویراحمد وزارت آموزش و پرورش همایش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پیروزی انقلاب اسلامی ایران کهگیلویه وبویراحمد وزارت آموزش و پرورش همایش پیروزی انقلاب اسلامی ایران کهگیلویه وبویراحمد وزارت آموزش و پرورش همایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۳۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام سید جواد خاضع در نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: برنامه های دهه کرامت با مشارکت و همکاری ۲۷ نهاد مختلف برگزار خواهند شد.

وی اظهارکرد: برخی از مهم‌ترین برنامه‌های مورد نظر برای برگزاری در کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت دهه کرامت امسال شامل جشن‌های سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، محافل قرآنی، برپایی نمایشگاه کتاب و نمایش فیلم است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اعزام مبلغ به مناطق محروم و کم برخوردار، راه اندازی کاروان‌های شادی در سطح شهرهای مختلف استان، توزیع بسته‌های معیشتی، برگزاری رقابت‌های مختلف ورزشی، همایش دختران مسجدی، تجلیل از دختران برتر مسابقات هنری و نشست‌های تخصصی برای معرفی هر چه بیشتر فضائل اخلاقی و ابعاد شخصیتی حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) نیز از دیگر برنامه‌های مهم پیش‌بینی شده برای برگزاری در کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان به مناسبت دهه کرامت امسال خواهد بود.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1228344 برچسب‌ها سازمان تبلیغات اسلامی

دیگر خبرها

  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی با جوایز ارزنده در یاسوج
  • آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای طرح شنا برای ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت
  • ثبت سفارش کتب درسی دانش‌آموزان در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد