Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناظر گمرکات خوزستان با اشاره به اینکه گمرک آبادان از ظرفیت و پتانسیل بالایی برخوردار است گفت: این گمرگ می‌تواند به صورت مستقیم بر معیشت مردم تاثیر بگذارد. ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، غلامرضا بلوطی میرزا امروز در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیرکل گمرک آبادان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گمرک ‌آبادان با توجه به موقعیت جغرافیایی که در مرکز شهر آبادان واقع شده از جایگاه، موقعیت و تأثیرگذاری ویژه ای هم برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از نام خیابان‌های این شهر تأثیرگذاری گمرک قابل حدس است، به عنوان مثال خیابان ته لنجی‌ها از کمک و یاری گمرک رونق و روزی گرفته و در نهایت همین موضوع بر زندگی تمام افراد ساکن در منطقه همجوار هم تاثیر می‌گذارد.

ناظر گمرکات خوزستان با اشاره به اینکه گمرک آبادان از ظرفیت و پتانسیل بالایی برخوردار است که به صورت مستقیم بر معیشت مردم تاثیر بگذارد، تصریح کرد: تلاش کردیم تا پرسنلی در گمرک آبادان ادامه خدمت داشته و انجام وظیفه کنند که از حال و روز مردم درک خوبی داشته باشند.

بلوطی میرزا بیان کرد: آبادان یکی از شهرهای استان خوزستان است که بر پایه تجارت به رونق رسیده به همین دلیل امیدوارم که مدیرکل جدید گمرک آبادان با تلاش‌های خود سعی کند که چرخ این رونق متوقف نشود تا مردم از نعمات آن استفاده کنند و در سطح بازار و اجتماع تأثیرگذاری این خدماتی که از سوی نظام و دولت خدمتگزار برای مردم درنظر گرفته می شود را ببینیم.

ترانزیت کالا از گمرکات گیلان 23 درصد افزایش یافتبوشهر| 17.9 میلیون تن کالا از گمرک پارس جنوبی صادر شدواکنش رئیس گمرک به ابهامات ترخیص بدون ثبت سفارش 200 میلیون یورو کالا

وی یادآور شد: اداره کل گمرک آبادان جزو گمرکات متوسط استان خوزستان است و می‌تواند همپای گمرک خرمشهر باشد؛ هر چند که گمرک خرمشهر بزرگتر است ولی در هر صورت گمرک آبادان جایگاه استراتژیک و حساس خودش را دارد.

ناظر گمرکات خوزستان در پایان با اشاره به اینکه گمرک آبادان از لحاظ درآمد قابل قیاس با بندرامام نیست، گفت: گمرک آبادان شاید درآمدش به اندازه گمرک بندرامام نباشد ولی به لحاظ استراتژیک شاید دست کمی از بندرامام نداشته باشد.

انتهای پیام/331/ش

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۳۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان هستیم

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله افرازه شهاوند صبح امروز دوشنبه در گفت و گویی رسانه‌ای اظهار کرد: در هر ۲ حوزه انتخابیه «آبادان» و «رامهرمز و رامشیر» آمادگی خوبی برای برگزاری دور دوم انتخابات ایجاد شده است و تمهیدات لازم اتخاذ و تدارکات مورد نیاز فراهم شده است.

وی افزود: تمامی دستگاه‌های اجرایی در آبادان که یک حوزه تمام الکترونیکی است در روزهای اخیر زیرساخت‌ها را آماده کرده‌اند تا خللی در روند انتخابات ایجاد نشود.

معاون استاندار خوزستان ادامه داد: همچنین با هدف تضمین سلامت انتخابات و صیانت از آرای عمومی، استاندار خوزستان در هر ۲ حوزه انتخابیه نماینده ویژه و معتمد خود به منظور نظارت بر فرآیند انتخابات تعیین کرده است.

رئیس ستاد انتخابات خوزستان اظهار کرد: علاوه بر این افراد با تجربه از شعب مختلف استان به این ۲ حوزه اعزام خواهند شد تا فرایند برگزاری انتخابات به شکل مناسب و روانی اجرا شود.

به گزارش خبرنگار مهر، دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برای تعیین منتخبان ۲ منتخب باقی مانده از حوزه انتخابیه آبادان و یک منتخب حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر برگزار می‌شود.

کد خبر 6097835

دیگر خبرها

  • نمایندگان پیروز انتخابات بهبود معیشت مردم را در اولویت قرار بدهند
  • دغدغه اصلی‌ام وضعیت اقتصاد و معیشت مردم است
  • رشد ۹۸ درصدی صادرات کالاهای اظهارشده در گمرک خسروی
  • صادرات کالاهای اظهارشده در گمرک خسروی رشد ۹۸ درصدی داشت
  • رشد ۱۷ درصدی صادرات کالا از گمرک کرمانشاه طی فروردین سال جاری
  • اثر نامطلوب قطعی برق صنایع بر معیشت مردم
  • آمادگی هر دو حوزه انتخابیه خوزستان برای برگزاری انتخابات
  • عدم تامین معیشت؛ مانع استقبال روحانیون از مسئولیت امامت جماعت
  • آماده برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان هستیم
  • میزبانی خوزستان از ۲ بازی لیگ برتر فوتبال