Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیام اکبری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۵۹ هزار و ۳۰۰ بیمار در سال ۱۳۹۷ و ۴۷ هزار و ۷۰۰ نفر  تا پایان آذر ماه امسال از خدمات ویزیت این مرکز درمانی بهره مند شده اند.

وی تصریح کرد:پاراکلینیک تامین اجتماعی شهرستان گچساران از سال ۱۳۷۲  آغاز بکار کرده است.

وی با بیان اینکه خدمات این مرکز به صورت رایگان ارائه می شود افزود: پاراکلینیک تامین اجتماعی گچساران دارای ۷۵ پرسنل است که به صورت رسمی،پیمانی و قراردادی با این مرکز همکاری می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: در این مرکز درمانی با زیربنای یکهزار و ۸۰۰ متر مربع خدماتی چون ویزیت بیماران عمومی، زنان،اطفال،داخلی،قلب،روان پزشکی ارائه می شود.

اکبری عنوان کرد: در سال ۱۳۹۶ توسعه خدمات درمانی تامین اجتماعی گچساران در زمینی به مساحت پنج هزار و ۷۰۰ متر مربع با زیربنای سه هزار و ۷۰۰ هکتار در دستور کار قرار گرفت.

وی تاکیدکرد: این طرح با ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار در حال اجراست.

اکبری اظهار داشت: پیشرفت فیزیکی کلینیک درمانی تامین اجتماعی شهرستان گچساران هم اکنون ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی ابراز داشت: طرح احداث کلینیک تامین اجتماعی این شهرستان  سال ۱۳۹۹ به بهره برداری می رسد.

اکبری گفت: انجام خدماتی چون فیزیوتراپی،بینایی سنجی،شنوایی سنجی و شبانه روزی شدن خدمات درمانی تامین اجتماعی از برنامه های درمانی در گچساران است. 

۹۰ هزار نفر در این شهرستان دارای دفترچه درمانی هستند و از خدمات آن استفاده می‌کنند.

برچسب‌ها سازمان تأمین اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد گچساران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان تأمین اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد گچساران سازمان تأمین اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد گچساران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۳۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۸۰ خانوار عشایری در کوهرنگ

شهباز اکبری اظهار داشت: کوهرنگ بزرگ‌ترین شهرستان عشایری چهارمحال و بختیاری است که بیشترین جمعیت عشایر را دارد.

وی با اشاره به گرفتار شدن ۸۰ خانوار عشایری شهرستان کوهرنگ در بارندگی اخیر، افزود: این عشایر به‌علت رعایت نکردن تقویم کوچ و اقدام به کوچ زودهنگام قبل از ۲۵ اردی‌بهشت‌ماه در بارندگی گرفتار و دچار مشکل شدند.

اکبری اضافه کرد: نیرو‌های امدادی شهرستان کوهرنگ وارد عمل شدند و علاوه بر امدادرسانی نسبت به توزیع مواد غذایی، پتو و چادر بین آنان اقدام کردند.

بیشتر بخوانید

تخلیه آب از منازل مسکونی در شهرستان کیار

وی با اشاره به بروز خسارت در برخی جاده‌های شهرستان به‌علت شدت بارش‌ها، یادآور شد: محور ارتباطی دهستان موگویی بسته، اما بلافاصله با تلاش نیرو‌های راهداری بازگشایی شد.

اکبری با اشاره به بروز آسیب در یک نقطه از جاده لبد این شهرستان، اظهار داشت: نیرو‌های راهداری این نقطه را امروز ترمیم خواهند کرد.

وی با اشاره به وارد شدن خسارت به پل دره‌رزگه دهستان موگویی در مسیر فریدن اصفهان، گفت: نیرو‌های راهداری هم‌اکنون در حال ترمیم این راه‌گذر موقت هستند.

اکبری میزان بارش‌ها در برخی مناطق کوهرنگ به‌صورت نقطه‌ای را تا ۱۰۰ میلی‌متر اعلام و تصریح کرد: میانگین بارش‌های اخیر در این شهرستان حدود ۵۰ میلی‌متر ثبت شد.

وی یادآور شد: به‌دنبال بارش‌های اخیر ۱۶ گروه عملیاتی از جمعیت هلال‌احمر، راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران کوهرنگ راهنمایی و کمک به آسیب‌دیدگان به‌ویژه عشایر مناطق مختلف این شهرستان را برعهده داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • افزایش ظرفیت منابع تامین آب شرب در شهرستان علی آباد کتول
  • هدفگذاری تامین اجتماعی برای ارتقاء سلامت و رضایتمندی کارگران
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • اهدای زندگی دوباره به ۴ بیماربا اهدای عضو در مشهد
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • امدادرسانی به ۸۰ خانوار عشایری در کوهرنگ
  • ۲۰ استان و ۱۱۰ شهرستان متأثر از بارش‌ها و سیلاب بهاری / بهره‌مندی ۳۲۰۰ نفر از خدمات امدادی
  • بدهی میلیاردی تامین اجتماعی به مراکز درمانی قزوین
  • سرعت گرفتن اجرای طرحهای مرزی در خداآفرین
  • بهره‌مندی ۸۰۰ کرمانشاهی از خدمات فیزیوتراپی هلال احمر