Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،ابراهیم شکیبا معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : ۱۵۰ نیروی مرکز بهداشت کار نظارت و بازرسی بر اماکن عرضه مواد خوراکی شهر کرمانشاه را برعهده دارند.

او گفت : از ابتدای سال تاکنون ۳۴۲ اماکن غیربهداشتی پلمب و به مراجعه غذایی معرفی شده که رأی بسیار خوبی نیر برای آن‌ها صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بحث بهداشت و سلامت را یک مقوله اجتماعی دانست و از دستگاه‌های مربوطه هم، چون شهرداری تعزیرات حکومتی خواست در برخورد با مراکزی که سلامت مردم را به خطر می‌اندازند نهایت همکاری را با مرکز بهداشت داشته باشند.

شکیبا از معدوم‌سازی ۸۰ تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی از ابتدای سال تاکنون در شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: ۱۵ هکتار از زمین‌های کشاورزی (سبزیجات) که به صورت کاملا غیربهداشتی و با فاضلاب آبیاری شده بود، خوشبختانه امحا شد .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمه سلامت علوم پزشکی درمان بیماری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۴۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال

قباد محمدی رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت : در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال در مراکز درمانی دولتی کرمانشاه رایگان شد.

وی افزود: در این طرح همه خدمات سرپایی و بستری شیرخواران و کودکان زیر هفت سال (به استثنای داروی سرپایی) و استفاده از مجموعه ابزار تولید داخل غربالگری نوزادان در مراجعه به مراکز دولتی دانشگاهی کرمانشاه رایگان خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: سازمان‌های بیمه گر مکلف شده‌اند که در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • الگوهای غذایی با پیش آگهی سرطان پستان چه ارتباطی دارد؟
  • معدوم سازی ۲۸ تن مواد غذایی فاسد در کبودراهنگ
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • اجرای طرح تشدید کنترل کیفی آب و کیفیت مواد غذایی در اهواز
  • ۲۱۱ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد در البرز معدوم شد
  • طرح تشدید کنترل کیفی آب آشامیدنی اهواز عملیاتی می‌شود
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال
  • ضبط و معدوم‌سازی ۷۰۰ کیلوگرم مواد خام دامی در مرکز لرستان
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در شهرستان فیروزه
  • هزار و ۶۱ کیلوگرم موادغذایی فاسد و غیربهداشتی در بوکان امحاء شد