Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرشاد مقيمي در اين‌باره افزود: در راستاي اجراي مصوبات هيات مديره گروه صنعتي ايران خودرو درمورد فرآيند افزايش سرمايه از محل تجديد ارزيابي دارايي‌هاي ايران خودرو با هدف اصلاح ساختار مالي، ارزیابی کارشناسی دارایی‌ها درحال انجام بوده و در مراحل نهايي و جمع‌بندي قرار دارد.

وي اضافه كرد: افشاي موارد مربوط به تجديد ارزيابي دارايي‌هاي ايران‌خودرو در گزارش تفسيري در مقاطع سه‌ماهه، شش‌ماهه و نه‌ماهه سال 98 از طريق سامانه كدال صورت پذیرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقيمي خاطرنشان كرد: درحال حاضر كارشناسي ارزيابي دارايي‌هاي گروه بر عهده مركز وكلا، كارشناسان ‌رسمي و مشاوران خانواده قوه قضاييه گذاشته شده و در مراحل نهايي و جمع بندي است.

گفتني است، به منظور اجراي طرح تجديد ارزيابي دارايي‌هاي ايران خودرو از خدمات مشاوره شركت تامين سرمايه لوتوس پارسيان استفاده شده و تلاش مي‌شود تا گزارشات اخذ شده در اسرع وقت و پس از طي فرآيند حسابرسي، براي اخذ مجوز تحويل سازمان بورس و اوراق بهادار شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ایام فاطمیه اکبر طبری دی بیاسی کوبی برایانت طرح گام کروناویروس سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر طرح تعیین سقف طلاق مدیرعامل ایران خودرو فرشاد مقیمی ایام فاطمیه اکبر طبری دی بیاسی کوبی برایانت طرح گام کروناویروس سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر طرح تعیین سقف طلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۴۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف تیم‌های ریکرو مردان و زنان ایران در کاپ جهانی شانگهای

نتایج تیم‌های ریکرو مردان و زنان کشورمان در مرحله اول کاپ جهانی شانگهای مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، مسابقات مرحله اول کاپ جهانی در مرحله مقدماتی در شانگهای چین امروز در بخش تیمی ریکرو برگزار شد و کمانداران کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.

تیم ریکرو مردان ایران با ترکیب فائز محمدی، رضا شبانی و محمدحسین گلشنی پس از استراحت در دور نخست بازی‌های حذفی در دور دوم به مصاف تیم آمریکا رفت و با نتیجه 5 بر یک شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

تیم ریکرو بانوان کشورمان با ترکیب مبینا فلاح، یسنا پورماهانی و حوریه حاجی حسینی در دور نخست بازی‌های حذفی به مصاف تیم قزاقستان رفت و با نتیجه 5 بر 3 به پیروزی رسید. تیم ایران در یک هشتم نهایی با نتیجه 6 بر صفر مقابل تیم کره‌جنوبی شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حذف تیم‌های ریکرو مردان و زنان ایران در کاپ جهانی شانگهای
  • کوتاه‌تر شدن مراحل درخواست خودرو در تپسی
  • نتایج نهایی استخدام معلمان کی اعلام می‌شود؟
  • آخرین اخبار از بارگذاری مدارک آزمون‌ آموزگاری ۱۴۰۳+ زمان اعلام نتایج نهایی آزمون
  • نتایج نهایی استخدام معلمان کی اعلام می‌شود؟ | آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان از امروز | انجام ارزیابی تکمیلی در آخر اردیبهشت‌
  • زمان جذب و استخدام پذیرفته‌شدگان نهایی پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری
  • انتقال املاک، خودرو، طلا و ارز مشمول مالیات بر عایدی سرمایه می‌شود
  • عاشقانه پرسپولیس - اوسمار وارد مراحل جدی شد!
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • مراحل هشت‌گانه تبدیل شدن ایران به ابرقدرت