Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر گفت: «یکی از سیاست‌های مهم دانشگاه آزاد اسلامی تبیین و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری است.»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بردسیر، نخستین طرح ضیافت اندیشه استادان و نخبگان دانشگاهی با عنوان «تعلیم و تربیت» و «معرفت‌شناسی» در سطح دو به مدت چهار روز در دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر در اختتامیه این طرح به نقش مثبت و تأثیرگذار استادان بر دانشجویان اشاره کرد و گفت: «طرح ضیافت اندیشه به مدت چهار روز و با تدریس استادان برجسته دانشگاه در راستای رشد و پرورش معنویت و فضائل اخلاقی برگزار شد.»

افشین صالحی سیاست‌های جدید فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی را یادآور شد و افزود: «یکی از سیاست‌های مهم دانشگاه آزاد اسلامی تبیین و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری است.»

وی، معرفت‌افزایی را یکی دیگر از اهداف برگزاری این طرح دانست و از حضور استادان و تلاش‌ حوزه‌های فرهنگی، علمی پژوهشی و اداری در برگزاری نخستین طرح ضیافت اندیشه قدردانی کرد.

دانشجویان، آینده‌سازان کشور و فرزندان این مرزوبوم هستند

امام جمعه بردسیر نیز با تأکید بر ضرورت برگزاری جلسات معرفت‌افزایی و فرهنگی مطرح کرد: «فرهنگ، اخلاق، علم و تهذیب یکی از ضروریات  امروز جامعه است.»

حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر کرمانی به تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر تقویت بنیه علمی و فرهنگی کشور اشاره کرد و افزود: بنا بر حدیث شریف پیامبر اکرم(ص) «اگر علم و  ایمان به ستاره ثریا بسته باشد و در آسمان‌ها قرار گیرد، مردانی از فارس آن را در اختیار خواهند گرفت» و این حدیث شریف بیانگر توانمندی ایرانیان است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان هم با گرامیداشت یاد و خاطره سردار رشید اسلام یعنی شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: «اخلاص در عمل یکی از عوامل مهم در تربیت نسل آینده است.»

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین قنادزاده با بیان اینکه دانشجویان، آینده‌سازان کشور و فرزندان این مرز و بوم هستند، افزود: «استادان باید خالصانه در زمینه تعلیم و تربیت گام بردارند.»

وی با اشاره به اینکه اخلاص مهم‌ترین هدف طرح ضیافت اندیشه است، افزود: «استادان باید علاوه بر تخصص خود با مبانی و تربیت دینی آشنایی و تسلط کامل داشته باشند تا بتوانند نقش مهمی در تعلیم و تربیت نسل آینده ایفا کنند.»

انتهای پیام/4078/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر معرفت شناسی افشین صالحی علی اکبر کرمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۴۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه مشترک حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از وبگاه شبکه خبری قدس، گروه‌های فلسطینی حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین پس از دیدار رهبرانشان بیانیه مشترکی صادر و در آن مقاومت اسطوره‌ای و اراده پولادین و عزم قاطع ملت فلسطین را ستودند.
در این بیانیه آمده است: ما مقاومت اسطوره‌ای، اراده پولادین و عزم قاطع ملت فلسطین را که به جهان ثابت کرد هرگز مقهور نمی‌شود، می‌ستاییم.
ما در نشست مشترک تلاش‌های صورت گرفته برای توقف تجاوز ارتش صهیونیستی به غزه و تحقق خروج فوری، کامل و جامع نظامیان صهیونیست از غزه و همچنین آزادی اسرا و راه‌های تضمینی کاهش درد و رنج ملت فلسطین را بررسی کردیم.
ما بر ضرورت توسعه و گسترش همکاری ملی و میدانی برای ناکام گذاشتن توطئه‌های رژیم اشغالگر و تحقق اهداف مردم فلسطین و امید آن به آزادی، استقلال و بازگشت (آوارگان) تاکید کردیم.
ما بر ضرورت رایزنی ملی در مسیر تقویت وحدت مردم فلسطین و استفاده از این مقاومت اسطوره‌ای با هدف انعکاس مثبت آن بر شاکله موسسه ملی فلسطین تاکید کردیم.
ما به مردم فلسطین در غزه، در قدس و در کرانه باختری رود اردن و در داخل اراضی اشغالی و همچنین فلسطینیان در سراسر جهان درود می‌فرستیم.
ما اوضاع اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی را بررسی کردیم و بر تحقق مطالبات مردمی از جمله دستیابی به توافق جدی و شرافتمندانه تبادل اسرا تاکید داریم.
ما نقش مردم و امت عربی را در حمایت از مبارزه ملت فلسطین ونقش حمایتی ازادگان جهان در شهر‌ها و پایتخت‌ها و دانشگاه‌ها که در دفاع از مردم و آرمان فلسطین و دفاع از انسانیت در برابر نسل کشی‌های مجموع استکبار جهانی از هیچ تلاشی دریغ نورزیدند ارج می‌نهیم.
ما به وجود جبهه‌های حامی مقاومت در لبنان و یمن و سوریه و عراق و ایران و تلاش آن‌ها برای توقف تجاوز نظامی به ملت فلسطین افتخار می‌کنیم و به آن‌ها سلام و درود می‌فرستیم. ما همچنین بر ادامه و گسترش رایزنی‌ها با سایر گروه‌های فلسطینی در داخل و خارج به توافق رسیدیم.

 

دیگر خبرها

  • تشکل جامعه اسلامی در حوزه سیاست‌گذاری دانشگاه اثرگذار بوده است
  • فرافکنی دانشگاه‌ها درباره نقش خود در تعلیم و تربیت اجتماعی/ اثرگذاری اساتید و تشکل‌ها محدود است
  • موزه دانشگاه صنعتی امیرکبیر افتتاح شد
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد شهرکرد در حمایت از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • عملیات «وعده صادق» امید به مقاومت در سایر کشورها را افزایش داد
  • بیانیه حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • بیانیه مشترک حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • اعلام همبستگی دانشجویان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • همبستگی دانشگاهیان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه