Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرفداری - والنسیا در نهایی کردن انتقال دنی سبایوس به مشکل برخورده است. رئال مادرید نمی خواهد این بازیکن به لالیگا برگشته برای والنسیا بازی کند. در ضمن این تیم در لیگ قهرمانان اروپا و کوپا دل ری هم حضور دارد. بنابراین رئالی ها نمی خواهند یکی از رقبایشان را تقویت کنند. این چیزی است که اطرافیان سبایوس به والنسیا گفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش مارکا، سبایوس با سلادس (سرمربی والنسیا) آشناست و قبلا در تیم زیر 21 ساله های اسپانیا با او همکاری کرده است. والنسیا انتخاب اول اوست و این بازیکن می خواهد فرصت بیشتری برای بازی داشته باشد تا بتواند انریکه را متقاعد کند اسمش را در لیست مسافران یورو 2020 قرار دهد. والنسیا هم معتقد است انگیزه سبایوس برای پیوستن به این تیم تاثیرگذار است ولی تعیین کننده نیست. در ضمن گزینه بازگشت به بتیس هم برای این هافبک جوان وجود دارد.

والنسیا هنوز کاملا ناامید نشده ولی می داند که رسمی کردن این ترانسفر کار دشواری است. وقتی آرسنال قرارداد قرضی او را فسخ کند این رئال مادرید است که می تواند در مورد آینده سبایوس تصمیم بگیرد. دنی هم می خواهد از آرسنال برود ولی باید منتظر توافق رئال با باشگاه موردنظر باشد. به نظر می رسد انتخاب رئال مادرید، رفتن دنی به بتیس باشد. او نتوانست در آرسنال جایگاه ثابتی برای خود دست و پا کند و در نهایت اونای امری هم اخراج شد. این مربی اسپانیایی درخواست کرده بود سبایوس به آرسنال برود. بعد از رفع مصدومیت دنی، میکل آرتتا هنوز از این هافبک در ترکیب تیمش استفاده نکرده است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۴۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقتی بازیکنان رئال مادرید، طرح های نقاشی شده چهره خود را مشاهده می کنند / فیلم

یک هنرمند نقاش، طراحی های خود از بازیکنان رئال مادرید را به آن ها اهدا کرد.

دانلود (12.1MB)

دیگر خبرها