Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-30@18:59:11 GMT

تایید سقوط هواپیما در افغانستان

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۴۹۵۷

تایید سقوط هواپیما در افغانستان

به گزارش صدای ایران به نقل از اسپوتنیک، والی ولایت غزنی افغانستان امروز دوشنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که یک فروند هواپیمای مسافربری متعلق به یک شرکت هواپیمائی خارجی دچار سانحه شده و سقوط کرده است.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، هواپیمای مسافربری مذکور با ۸۳ سرنشین پس از برخورد با زمین منهدم شده و به صورت کامل سوخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش اسپوتنیک، وزارت کشور افغانستان و دفتر معاون دوم رئیس جمهوری این کشور هم اکنون این سانحه را تائید کرده اند.

این رسانه به نقل از والی غزنی در این خصوص اعلام کرد: از آنجایی که هواپیمای مذکور به صورت کامل سوخته است، هیچ نشانه‌ای که نشان دهد این هواپیما به کدام شرکت هواپیمائی خارجی تعلق دارد، وجود ندارد.

اداره هوانوردی افغانستان نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد: سانحه سقوط هواپیما در غزنی در حال بررسی است.

این در حالی است که برخی منابع از کشته شدن همه سرنشینان این هواپیما خبر دادند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران افغانستان وزارت کشور افغانستان سانحه هواپیمایی سانحه هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۴۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد

مهدی فرضی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دقایقی پیش به دنبال گزارش حادثه رانندگی در جاده قشلاق فتحعلی پارس آباد، اکیپ فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ شهرستان سریعاً به محل حادثه اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: براثر برخورد دو دستگاه سواری نیسان و پژو یک نفر مصدوم و ۴ نفر فوت شدند که سه نفر از فوت شدگان خانم و نفر دیگر آقا بود.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان پارس‌آباد ادامه داد: مصدوم این حادثه توسط اورژانس به بیمارستان امام خمینی (ره) پارس آباد انتقال داده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، جاده‌های شهرستان پارس‌آباد از پرحادثه‌ترین جاده‌های استان اردبیل هستند که تکمیل چهاربانده کردن این جاده‌ها از مطالبات اساسی و به جد مردم این شهرستان است.

کد خبر 6092544

دیگر خبرها

  • سقوط بالگرد ارتش کلمبیا در منطقه جنگی/ تمام ۹ سرنشین کشته شدند
  • نقص فنی در پرواز هواپیمای مشهد-تهران
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • دستور رییسی باز هم ناممکن از آب درآمد!/ ساخت هواپیما فعلا شدنی نیست/ تکلیف یک میلیون دلار پولی که صرف شد چه می‌شود؟ (فیلم)
  • پیکر بسکتبالیست نوجوان قزوینی تشییع شد
  • حادثه تلخ برای مهمان ویژه استقلال که باعث قطع دست او شده است
  • گاف بی بی سی درباره پروژه هواپیمای جت ۷۲ نفره ایرانی
  • فرود آمدن هواپیمای اسرائیلی در ریاض
  • یک هواپیمای اسرائیلی در ریاض فرود آمد
  • اتفاق تلخ در بسکتبال/ سومین نوجوان حادثه تصادف هم پر کشید